• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تغییر در مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش ناراحت کننده بود/ این خبر را از فضای مجازی دریافت کردیم/ مردم جزیره کیش در کنار مدیریت جدید هستند/برای هر نمایشگاه پیوست فرهنگی تهیه شود

  • کد خبر : 13742
  • 09 آذر 1397 - 17:12
تغییر در مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش ناراحت کننده بود/ این خبر را از فضای مجازی دریافت کردیم/ مردم جزیره کیش در کنار مدیریت جدید هستند/برای هر نمایشگاه پیوست فرهنگی تهیه شود

امام جمعه کیش گفت: مسئله تغییر در مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش بسیار ناگهانی بود و نگران‌هایی در پی داشت و در وقت نامناسب صورت گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده ظهر امروز در خطبه‌های این هفته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در چند روز گذشته، اظهار داشت: مقام معظم رهبری چندین دیدار با مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی، فرماندهان نیروی دریایی و همچنین دیدار با تعدادی از تهیه‌کنندگان، کارگردانان و بازیگران داشتند که این سه دیدار و مطالبی که در آنها بیان شد بسیار مهم بود.

**پیروزی، اقتدار و پیشرفت دستاوردهای مقاومت است

وی ادامه داد: به یک محور از سخنان مقام معظم رهبری اشاره می‌کنم و آن مسئله تبیین نظریه مقاومت و دستاوردهای آن هست، رهبری این نظریه مقاومت را به‌عنوان یک نظریه که می‌تواند جهان اسلام را نجات دهد بیان کرده است، از نگاه مقام معظم رهبری مقاومت سه دستاورد بسیار بزرگ و شیرین پیروزی، اقتدار و پیشرفت را در بر دارد.

امام جمعه کیش تصریح‌کرد: دستاورد پیروزی را در جنگ‌هایی که در این چند سال رژیم صهیونیسمی علیه مسلمانان و فلسطینیان انجام داد قابل مشاهده است، حزب‌الله لبنان با مقاومت ۳۳ روزه توانست به پیروزی دست یابد، مقاومت ۲۲ روزه، ۸ روزه و ۲ روزه مردم غزه و فلسطین نشان می‌دهد که هرچه مقاومت ما بیشتر باشد و به نظریه مقاومت بیشتر توجه کنیم و نظریه سازش را کنار بگذاریم، دشمن ضعیف‌تر خواهد شد و مسلمانان زودتر به پیروزی و اهداف خود می‌رسند.

حسن زاده بیان‌کرد: در چند روز گذشته مسائل مهمی در جزیره کیش اتفاق افتاد که برخی مثبت و قابل تقدیر است و برخی نگران‌کننده است، در این ایام جشن‌های هفته وحدت خیلی خوب و شایسته برگزار شد، اولین شب آن در مسجد نور متعلق به برادران اهل تسنن و آخرین شب آن در مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد و از طرف خودم از این حضور گسترده و وحدت آفرین مردم جزیره کیش تقدیر و تشکر می‌کنیم.

**برای هر نمایشگاه پیوست فرهنگی تهیه شود

وی ادامه داد: یکی دیگر از وقایع بسیار خوب که می‌تواند در رونق صنعت گردشگری جزیره کیش تأثیرگذار شود، برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی بود که در نوع خود یک اتفاق بسیار مهم است، این نمایشگاه نسبت به سال‌های آغازین بسیار گسترده شده است.

خطیب نماز جمعه کیش افزود: این حرکت نشان از ظرفیت بالای کیش دارد و نشان می‌دهد که جزیره کیش زیرساخت‌های بسیار خوبی برای برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌های بزرگ تهیه کرده است، کیش با تمام مناطق آزاد دیگر تفاوت دارد و این را باید مسؤولان بدانند و جایگاه و تراز کیش را باید درک کنند که موقعیت بسیار مهم و حساسی دارد.

حسن‌زاده گفت: باید تدابیری اندیشید که کیش به قطب برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های مهم در ایران تبدیل شود، همایش‌های علمی و تخصصی که وزن کیش را بالا ببرد و در عین حال جذب گردشگر بالایی هم دارد، امید است این نکته را هم مسؤولان مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: نکته اساسی این است که باید قبل از هر نمایشگاه و همایش با هماهنگی دستگاه فرهنگی شهر و جزیره، پیوست فرهنگی هر همایشی تهیه شود، نمی‌شود که نمایشگاه برگزار شود و خدایی نکرده در آن گناهی اتفاق بیافتد، همایشی برگزار کنیم در آن گناه اتفاق بیافتد، این با مبانی دینی، قرآنی و اسلامی ما سازگار نیست، ضروری است به پیوست فرهنگی هر همایش و نمایشگاهی توجه کنند.

**تغییر در مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش ناراحت کننده بود/ مردم جزیره کیش در کنار مدیریت جدید هستند

امام جمعه کیش در ادامه به انتشار اخباری مبنی بر تغییر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش واکنش نشان داد و گفت: مسئله تغییر در مدیریت سازمان منطقه  آزاد کیش مسئله‌ای بود که نگران‌هایی در پی داشت، این تغییر بسیار ناگهانی بود، متاسفانه ما این خبر را از فضاهای مجازی دریافت کردیم و تا این ساعت هیچ منبع رسمی این خبر را به‌ اطلاع ما نرسانده است، امیدواریم که اساس این خبر درست نباشد.

وی با اشاره به اینکه تغییر در مدیریت‌ها حق طبیعی یک مسئول است، گفت: هر مسؤول حق دارد نیروی خودش را تغییر دهد و این قابل انکار نیست، گاهی از اوقات تغییر ضروری و لازم است و حتماً باید اتفاق بیافتد و گاهی از اوقات تغییر باعث ایجاد شتاب در یک مجموعه و یک سیستم می‌شود.

حسن‌زاده با بیان این‌که همانطور که تغییر گاهی ضروری و لازم است، در جایی که در وقت مناسب انجام نشود، مضر هست و می‌تواند سیستم یک شهر را به‌هم بریزد، افزود: در مورد این تغییر احتمالی که تنها خبر آن را در فضای مجازی خواندم و هیچ‌گونه صحبتی هم با دستگاه فرهنگی نشده است، باید بگویم این تغییر هم در وقت نامناسب بود و هم این‌که می‌شد به‌جای تغییر، کار دیگری انجام داد.

وی ادامه داد: چند ماه دیگر تا نوروز مانده است، عید نوروز در واقع وقتی است که بحران مدیریت است، چطور افرادی که هنوز کیش را نشناخته‌اند این ایام سخت را مدیریت کنند، از مسؤولانی که دست به این تغییر زدند حداقل در این ایام حساس این کار را انجام نمی‌دادند، می‌بایست به‌جای تغییر کار دیگری انجام داد، صلح و صفا بین نیروهای‌تان ایجاد می‌کردید، تغییر پاک کردن صورت مسئله است.

امام جمعه کیش در پایان خطاب به مسؤولان جدیدی که به این جزیره وارد می‌شوند گفت: مردم جزیره کیش که خاک این جزیره را خورده‌اند در کنار مدیریت جدید هستند، چون کیش را دوست دارند به آن علاقه دارند، همه ما وابسته به کیش هستیم و این علاقه و وابستگی می‌طلبد که ما هم با تیم مدیریت جدید کاملاً هماهنگ باشیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13742
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.