• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

مراسم فرد شایسته کیش در فرصت مناسب برگزار می‌شود/ همه برای میزبانی خوب از نمایش هوایی تلاش کنند

  • کد خبر : 13617
  • 01 آذر 1397 - 0:40
مراسم فرد شایسته کیش در فرصت مناسب برگزار می‌شود/ همه برای میزبانی خوب از نمایش هوایی تلاش کنند

هشتادوسومین جلسه شورای اداری جزیره کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز، هشتادوسومین جلسه شورای اداری جزیره کیش با حضور محمد ابراهیم انصاری لاری مدیرعامل، معاونان و برخی مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، ائمه جمعه، فرماندهان انتظامی و نظامی، اعضای شورای شهر، اصحاب رسانه و دیگر مدیران جزیره کیش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم شیخ یعقوب شمس آغاز هفته وحدت را به همه تبریک گفت و افزود: با تدبیر امام خمینی(ره) حدفاصل بین ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول هفته وحدت نام‌گذاری شد، از حضور تمامی مسئولان و کیشوندان در مراسم جشن هفته وحدت در مسجد نور تقدیر می‌کنم.

در ادامه دکتر سعیدی و علیرضا قائدیان به گزارش عمکرد معاونت‌های اقتصادی و گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در یک ماه اخیر پرداختند، سپس ویدئو کلیپی در رابطه با برنامه‌های اجرا شده در روز کیش ۲۰ آبان نمایش داده شد.

محمد ابراهیم انصاری لاری آخرین سخنران هشتادوسومین جلسه شورای اداری کیش بود که در ابتدای سخنان خود به مراسم روز کیش در ۲۰ آبان پرداخت و افزود: از همه مردم عزیز و مهربان جزیره کیش، فعالان اقتصادی و صنوف مختلف تشکر می‌کنم که با همدلی و همراهی این روز مبارک یعنی روز کیش را برای اولین‌بار خیلی خوب برگزار کردند.

انصاری لاری ادامه داد: روز کیش، روز هویت بخشی بیشتر به جزیره کیش و مشخص کردن هویت ممتاز و متمایز این نقطه از سرزمین اسلامی است، امیدواریم که در سال‌های آینده این روز بتواند برکات بیشتری برای کیش و کیشوندان و کشور به‌همراه داشته باشد.

وی افزود: در این روز قصد داشتیم از شایستگان در حوزه‌های مختلف ازجمله مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در طول سنوات گذشته که منشأ خدمات بزرگی در جزیره بوده‌اند، فعالان اقتصادی که با زحمات و تلاش‌هایشان باعث رونق و توسعه جزیره شدند و فعالان عرصه فرهنگ و هنر جزیره کیش، تجلیل و تکریم داشته باشیم، آیین‌نامه اعطای نشان هم آماده شد، خود نشان‌ها هم تاحدودی آماده شدند، اما برگزاری این مراسم به اولین فرصت پیش‌رو موکول شد تا با ارزیابی دقیق‌تر و تعیین شاخص‌های روشن بتوانیم در هر حوزه به فرد شایسته برسیم.

انصاری لاری با اشاره به برگزاری نمایشگاه هوایی در پنجم آذرماه، گفت: این نمایشگاه هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود و در نوع خود کم‌نظیر است و می‌تواند کیش را مطرح کنند، ان‌شالله نمایشگاه هوایی امسال چه از نظر افتتاحیه و حضور چهره‌های سرشناس ملی و بین‌المللی و چه از نظر پنل‌های تخصصی و کارگاه‌ها و همایش‌های جنبی با کیفیت بهتری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سطح اشغال نمایشگاه امسال با حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد نسبت به نمایشگاه‌های گذشته افزایش یافته است، همه باید در جایگاه خودشان تلاش کنند تا بتوانند میزبان خوبی برای این نمایش هوایی باشند.

انتهای پیام*/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13617
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.