• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

سامانه ۱۳۷ راه ارتباطی با مسئولان شرکت عمران، آب و خدمات

  • کد خبر : 13583
  • 28 آبان 1397 - 22:41
سامانه ۱۳۷ راه ارتباطی با مسئولان شرکت عمران، آب و خدمات

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش گفت: سامانه‌ی ۱۳۷ با هدف ایجاد مشارکت کیشوندان و گردشگران در مدیریت شهری، رفع مشکلات و معضلات شهری و ایجاد ارتباط بیشتر مردم با مدیران ارشد این شرکت راه‌اندازی شده است.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، مهندس عرب با بیان اینکه با توجه به شرایط و منابع موجود، ارتباط با شهروندان و رسیدگی به مسائل و مشکلات امور شهری و خدماتی یکی از اولویت های ما در این شرکت است، افزود: مسئولان این شرکت در تلاش هستند تا در کمترین زمان ممکن ، مشکلات به حق شهروندان در خصوص امور شهری را مرتفع سازند.

وی افزود : طی هفت ماه نخست سال ۹۷ تعداد ۶۲۴ درخواست از سوی شهروندان در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده که از این تعداد به ۵۵۵ مورد رسیدگی و نتیجه پیگیری اعلام شده است.

مهندس عرب در ادامه گفت: از این درخواست ها تعداد ۲۰۱ مورد به امور خدمات شهری، ۱۰۴ مورد به آب و فاضلاب، ۸۱ مورد به رسیدگی به فضای سبز، تعداد ۴۵ مورد به بحث برق، روشنایی و زیبا سازی، تعداد ۸۸ مورد به اجرائیات و تعداد ۱۰۵ مورد مربوط به معاونت فنی و عمرانی اعم از آسفالت و پیورس اختصاص داشت.

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش گفت: این رویکرد در حوزه‌ی مدیریت شهری دستاوردهای مطلوبی را در بر داشته است که از آن جمله می‌توان به ایجاد مرکز هدایت و کنترل، سامان‌دهی فوریت‌های خدمات شهری، شناخت مسایل و مشکلات مردم و برقراری پل ارتباطی بین شرکت و ساکنان جزیره نام برد.

وی تصریح کرد: سامانه‌ی ۱۳۷با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت کیشوندان و همچنین گردشگران در مدیریت شهری، رفع مشکلات و معضلات شهری، مدیریت غیر مستقیم مردم بر شهر، دریافت دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و ایجاد ارتباط بیشتر مردم با مدیران ارشد کیش راه‌اندازی شده است. در واقع این سامانه به طریقی جایگزین مراجعات حضوری شهروندان به مبادی اجرایی شده و کیشوندان و گردشگران می‌توانند بدون مراجعه به ادارات و مراکز خدمات شهری خواسته‌های خود را عنوان کرده و به واسطه‌ی دریافت کد رهگیری، همه‌ی مراحل انجام آن را رصد کنند.

مهندس عرب یادآور شد: تسهیل ارتباط کیشوندان و گردشگران با شرکت از طریق استفاده از درگاه خدمات الکترونیکی، کاهش مراجعات حضوری کیشوندان برای پیگیری امور و در نتیجه کاهش سفرهای شهری و ترافیک ، احاطه یافتن مدیران شرکت در زمینه‌ی نظارت و کنترل و دریافت بازتاب فعالیت‌های شرکت در سطح جزیره، احترام به کیشوندان به موازات دریافت نظرات و پیشنهادات آنان در جریان مدیریت شهری ، ایجاد بانک اطلاعاتی از مشکلات شهر با هدف طبقه‌بندی و بررسی دقیق و آماری مشکلات در مقاطع زمانی مشخص شده ،  بهبود حس تعلق و مسئولیت کیشوندان و افزایش رضایت‌مندی آنها ، ارتقاء سطح مشارکت و نظارت کیشوندان بر امور‌ شهری ، بررسی میزان رضایت کیشوندان از عملکرد شرکت و شناسایی کیشوندان مسئول و مشارکت آنها در امور شرکت از جمله اهداف ایجاد این سامانه است.

شایان ذکر است، شهروندان می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی http://urban137.kish.ir و تماس با شماره سه رقمی ۱۳۷ نسبت به ثبت درخواست و پیشنهادات خود و ارتباط با مسئولان مربوطه در این شرکت، اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13583
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.