• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

شبکه کیش ظرفیت تبدیل به شبکه ملی گردشگری را دارد

  • کد خبر : 13529
  • 25 آبان 1397 - 15:48
شبکه کیش ظرفیت تبدیل به شبکه ملی گردشگری را دارد

رئیس کمیسیون آئین نامه مجلس شورای اسلامی گفت:صدا و سیمای مرکز کیش ظرفیت دارد به شبکه ملی گردشگری تبدیل شود.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیمای کیش، غلامرضا کاتب رئیس کمیسیون آئین نامه مجلس شورای اسلامی و عضو شورای نظارت بر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در نشستی با مسئولان صدا وسیمای مرکز کیش و سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پیشرفت صدا و سیمای مرکز کیش در تولید برنامه های فاخر و پخش از شبکه های سراسری ارزشمند است.

وی افزود: نشست سه جانبه شورای نظارت بر صدا و سیما، مسئول رسانه ملی و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  با رویکرد ایجاد شبکه گردشگری به تاسیس این شبکه کمک می کند.

وی افزود: برنامه های کیش اگر روی ماهواره قرار بگیرد تا مخاطبان بین المللی هم بتوانند از آن بهره مند شوند در معرفی ظرفیت های گردشگری کیش موثر است.

علیرضا نجابت مدیر کل صدا و سیمای مرکز کیش نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد مطلوب صدا و سیما در ماه های اخیر گفت: محور برنامه سازی ها ایجاد آگاهی وامید بخشی است و تهیه و پخش بسیاری از گزارش های خبری با شعار سال و پخش مستقیم برنامه های ملی و مذهبی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و مراسم شب های قدر از شبکه های سراسری در کارنامه فعالیت های صدا و سیمای مرکز کیش ثبت شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13529
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.