• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

خدمات شبانه روزی شرکت حمل و نقل درخصوص جابجایی مسافران در کیش

  • کد خبر : 1348
  • 15 آبان 1395 - 17:41

مدیریت حمل و نقل و ترافیک کیش،۸ شرکت حمل و نقل شهری با ۷۶۴ خودرو کار جابجایی مسافر را انجام می دهند….

۸ شرکت حمل و نقل شهری با ۷۶۴ خودرو کار جا بجایی مسافر را انجام می دهند.

به گزارش خبرگزاری کیشوندنیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مدیریت حمل و نقل و ترافیک کیش ۸ شرکت حمل و نقل شهری با ۷۶۴ خودرو کار جا بجایی مسافر را انجام می دهند که بطور متوسط نسبت آمار تعداد رانندگان به ازای  هر خودرو ۷/۱ نفر است که تحت پوشش شرکت های حمل و نقل این وظیفه را بر عهده دارند.

یکی از وظایف مهم این مدیریت، بررسی صلاحیت پرسنل رانندگان، مؤسسات و صدور کارت تردد رانندگی وسایل نقلیه عمومی و شخصی اعم از کامیونت و مینی بوس تور هتل ها است به همین منظور در نیمه نخست سال جاری،تعداد۱۴۴۲ معرفی استعلام در حوزه های اماکن، راهور و بهداشت،۲۹۵۵ دفترچه ترددصادر و ۳۰ مجوز فعالیت اقتصادی تمدید شده است.

همچنین، در بخش کنترل و نظارت بر عملکرد کلیه خودروهای عمومی از طریق سیستم هوشمند یا مونیتورینگ تاکسیمتر، GPS و دستگاه کارتخوان، تعداد ۳ هزار و ۴۹۱ مورد بررسی شدند.

در خصوص پیگیری و تحویل لوازم به جا مانده در وسایل نقلیه عمومی به مسافران نیز تعداد یک هزار و ۶۰۳ مورد مفقودی، ۶۵۳ مورد مکشوفه، ۲۵۲ مورد تحویلی در این مدیریت اعلام  و تعداد ۱۲ هزار و ۱۵۶ تماس به سامانه ۱۴۱ نیز بررسی شده است.

کلاس های آموزشی از جمله تشریفات، آداب و معاشرت و زبان انگلیسی به رانندگان، متوقف نمودن خودروی رانندگان متخلف و تشویق رانندگان مثبت، ساماندهی ایستگاه های وسایل نقلیه عمومی و تعیین خط سیر مربوطه و صدور عوارض خودرویی برای کلیه خودرو های موجود در جزیره برگزارمیشود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1348
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.