• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

جوابیه کیش ایر بابت تاخیر پرواز ۷۰۵۴ مسیر کیش – تهران

  • کد خبر : 13461
  • 22 آبان 1397 - 20:48
جوابیه کیش ایر بابت تاخیر پرواز ۷۰۵۴ مسیر کیش – تهران

شرکت کیش ایر بابت تاخیر به وجود آمده برای پرواز ۷۰۵۴ مسیر کیش – تهران در تاریخ ۲۱ آبان ماه جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش کیشوند نیوز، پرواز کیش به مقصد تهران که قرار بود ساعت ۱۴:۳۰روز ۲۱ آبان انجام شود با تاخیرهای متعدد مواجه شد و درنهایت بعد از پرش و با گذشت نیم ساعت از پرواز مجبور به بازگشت به فرودگاه کیش شد.

بدین منظور شرکت کیش ایر جهت تنویر افکار عمومی مطلبی را منتشر کرد:

مدیریت روابط عمومی کیش ایر ضمن عرض پوزش از مسافرین محترم پروازی بابت تاخیر پرواز شماره  ٧٠۵۴ مسیر کیش – تهران جهت تنویر اذهان علت تاخیر بوجود آمده را به اطلاع می رساند:

١- پرواز شماره ٧٠۵۴ کیش ایر در ساعت ١٧:٣٠ جزیره کیش را به مقصد تهران ترک نمود که ١٠ دقیقه پس از انجام پرواز خلبان با بروز نقص فنی در سیستم الکترونیکی شرکت مواجه و به منظور رعایت اصول ایمنی تصمیم به بازگشت به فرودگاه جزیره کیش می نماید.

٢- پس از فرود هواپیما به جزیره کیش با توجه به مشخص بودن علت نقص فنی و اعلان مهندسین جهت رفع عیب در زمان کوتاه، مسافرین محترم پروازی درخواست ترک هواپیما را نموده که بلافاصله اقدامات لازم بمنظور جابجایی و انتقال مسافرین به سالن ترانزیت فرودگاه توسط عوامل ایستگاهی صورت می پذیرد.

٣- شایان ذکر است برخلاف اظهارات ذکر شده در خبر هیچ ممانعتی جهت خروج مسافرین از هواپیما به عمل نیامده است.

۴- هواپیما پس از رفع نقص و پاسخگویی عوامل ایستگاه به مسافرین درخصوص علت تاخیر، در ساعت  ٢٠:٢۵ فرودگاه کیش را ترک و در ساعت  ٢٢:٠٠ در فرودگاه مهرآباد تهران بسلامت می نشیند.

۵- در خاتمه ضمن عرض پوزش مجدد از مسافرین محترم  پرواز  ٧٠۵۴  یادآوری می نماید رسالت کلیه شرکت های هواپیمایی از جمله کیش ایر برقراری پرواز با لحاظ اصل ایمنی می باشد. در مواقعی که پرواز بدلیل نقص فنی دچار تاخیر می گردد هرگونه اغماض و تعجیل می تواند عواقب ناخوشایند و جبران ناپذیر  را بدنبال داشته باشد، لذا حفظ آرامش مسافرین محترم مهمترین عامل  موثر جهت انجام پرواز ایمن توسط عوامل فنی و پرواز  می باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13461
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.