• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

شناورگردشگری امپراطور وارد آب های خلیج فارس شد

  • کد خبر : 13442
  • 21 آبان 1397 - 15:45
شناورگردشگری امپراطور وارد آب های خلیج فارس شد

شناورتفریحی و گردشگری امپراطور طی مراسمی با حضور مسؤلان و مقامات محلی منطقه آزاد کیش افتتاح و وارد آب های خلیج فارس در منطقه جزیره کیش شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از ایرنا، این شناور با ظرفیت ۲۲۰ سرنشین امروز یکشنه همزمان با بیستم آبان «روزکیش» و در ادامه سلسله برنامه های این رویداد فرهنگی، به عنوان پنجمین کشتی تفریحی و گردشگری جزیره مرجانی کیش فعالیت خود را آغاز کرد.
معاون گردشگری منطقه آزاد کیش در آیین رونمایی و آغاز به کار این شناورتفریحی و گردشگری ابراز امید واری کرد با استفاده از ظرفیت های کیش، این جزیره به عنوان برند و « کالای برتر» هرچه بیشتر مورد بهره برداری قرار گیرد و در این زمینه نیازمند حضور بخش خصوصی و کمک مسؤلان برای رونق گردشگری هستیم.
به گفته وی تمام تلاش خود را برای رشد و شکوفایی صنعت گردشگری در منطقه به کار خواهیم بست تا بتوانیم شاهد روزهای هرچه بهتر در زمینه تفریحی و گردشگری باشیم.
علیرضا قائدیان در ادامه به نامگذاری روز کیش در۲۲ آبان ماه اشاره کرد و افزود: این روز می تواند مناسبتی باشد که هرساله با بیان و یاد عملکرد مثبت بخش خصوصی و تلاش مدیتی بتوانیم فرایند جدیدی را در حوزه گردشگری این منطقه رقم بزنیم.
هدف از ساخت و بهره بردار از این شناور گردشگری که باهزینه افزون بر ۱۰ میلیارد تومان ساخته شده ، کمک به انسانهای نیازمند و خانواده های بی بضاعت اعلام شد.

** شناوری گردشگری امپراطور تماما ایرانی است**
در ادامه این مراسم مدیرعامل فایبر صنعت کیش نیز با اشاره به مشخصات فنی این شناور گردشگری و تفریحی گفت: ساخت بدنه و قطعات این شناوربطور کامل به دست متخصصان ایرانی و با استفاده از کالای ساخت داخل و براساس استانداردها بین الملی کشتی سازی ساخته شده است.
حسین جهانگیری افزود: تمامی تست های لازم بر روی این شناور انجام شده و نتیجه آن نیز مثبت و خوب بوده است.
وی گفت: این شناور در چهار طبقه و دارای سالن های تفریحی، رستوران و لابی های جداگانه است و ظرفیتی حدود ۲۲۰ نفر است.

** ۱۰ میلیارد تومان هزینه ساخت شناوری گردشگری**
مدیرعامل فایبرصنعت کیش با اشاره به اینکه برای ساخت و بهره بردار از این شناور حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است گفت: این شناور درادامه تدابیر مدیرعامل منطقه آزاد کیش مبنی بر توسعه و تقویت زیر ساخت های گردشگری این منطقه صورت گرفته است.
حسین جهانگیری ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با ورود تکنولوژیهای جدید شاهد تولید ساخت شناورهای مشابه در کشور باشیم.
روز بیستم آبان ماه با پیشنهاد مدیر عامل منطقه آزاد کیش و همچنین تصویب شورای شهراین جزیره به عنوان « روز کیش» نامگذاری شده و به همین مناسبت برنامه های ویژه و متنوعی امروز یکشنبه در این جزیره اجرا شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13442
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.