• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

حمل و نقل شهری رایگان ساکنان و گردشگران کیش

  • کد خبر : 13416
  • 17 آبان 1397 - 17:08
حمل و نقل شهری رایگان ساکنان و گردشگران کیش

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش از حمل و نقل رایگان ناوگان حمل و نقل شهری به مناسبت روز کیش خبرداد.

علی عرب، گفت: در ۲۰ آبان مینی بوس های ناوگان حمل و نقل شهری، ساکنان و گردشگران را رایگان از نقاط مختلف جزیره جابجا خواهند کرد.
وی گفت: برای ارائه خدمات رایگان حمل و نقل به گردشگران در روزکیش، هزار برگ بلیت رایگان تاکسی برای مسافران و گردشگران مبادی ورودی کیش تهیه شده است و سقف اعتبار بلیت ها ۱۷۰ هزار ریال است تا هزینه جابجایی گردشگران و مسافران از فرودگاه به نقاط مختلف شهری از اعتبار این بلیت ها محاسبه و کسر شود.
عرب گفت: اعتبار بلیت هایی که در پایانه ورودی بندرگاه کیش به گردشگران ورودی مسیر دریایی اهدا می شود نیز ۷۰ هزار ریال است.
وی از تهیه سه هزار و پانصد برگ بلیت رایگان با سقف اعتبار ۷۰ هزار ریال جهت تاکسی های سفید خبر داد و افزود: این برگه های بلیت رایگان در مدارس، دانشگاه ها، مساجد و دیگر اماکن عمومی کیش بین ساکنان و گردشگران توزیع می شوند تا برای تردد رایگان با تاکسی های سفید استفاده شوند.  
وی با اعلام اینکه دو هزار برگه بلیت با سقف اعتبار ۳۰ هزار ریال هم  برای تاکسی های خطی تهیه شده است، گفت: این بلیت ها از طریق شبکه های مجازی فعال در جزیره کیش که اعضای آنها ساکنان جزیره کیش هستند در اختیار کیشوندان قرار می گیرد تا برای تردد رایگان با تاکسی های خطی در روز۲۰ آبان از آن استفاده کنند.
 مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، شهر آرایی، دیوارنگاری و آذین بندی معابر و میادین را از دیگر برنامه های این شرکت در گرامیداشت “روز کیش ” برشمرد و گفت: ۲۹۵ پرچم به رنگ سفید و آبی نیلی در میادین و معابر جزیره کیش نصب می شود و هم چنین ده دوچرخه سوار نیز با انبوهی از بادبادک های آبی و سفید در جزیره حرکت می کنند تا ساکنان و گردشگران در روز کیش فضای شاد و زیبایی را در نقاط مختلف کیش تجربه کنند.
عرب تزیین پیاده روها و معابر در نقاط پرتردد جزیره از جمله نوار ساحلی و گردشگری با طرح های گرافیکی و نقاشی های زیبا، دیوارنگاری در نقاط مختلف کیش با طرح های زیبا و شاد، نصب المان های نوری با اشکال و اندازه های مختلف و آذین بندی درختان با پارچه ها و نوارهای رنگی را از جمله فعالیت هایی برشمرد که برای زیبا سازی فضای شهری به مناسبت روز کیش اجرا می شود.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13416
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.