• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

طرح برخورد با کارگران غیرمجاز کیش در حال اجرا است / کارفرمایان مراقب تبعات بکارگیری این افراد باشند

  • کد خبر : 1334
  • 15 آبان 1395 - 10:28
طرح برخورد با کارگران غیرمجاز کیش در حال اجرا است / کارفرمایان مراقب تبعات بکارگیری این افراد باشند

فرمانده انتظامی کیش گفت: طرح برخورد با کارگران غیر مجاز و تردد آنها از هفته گذشته با شیب ملایم در جزیره کیش آغاز شده است و ادامه دارد.

به گزار کیشوند نیوز و به نقل از ایرنا، سرهنگ ‘رحیم جهانبخش’ امروز در مورد جزئیات و زمان اجرای این طرح اظهار کرد: این طرح گام به گام در حال اجرا شدن است که در مرحله نخست تمرکز بر روی تردد کارگران غیر مجاز بوده که بصورت جدی کنترل و پایش می شوند.

وی گفت: مرحله بعد، پاکسازی تمامی مراکزی است که کارگران در آنجا مشغول بکار هستند آغاز می شود تا جایی که هیچ کارفرما و بنگاه کاری افراد غیر مجاز را در پروژه های خود بکار نگرفته باشد .
این مقام نظامی تصریح کرد: مسیرهای ورودی به جزیره به طور کامل تحت کنترل هستند و در روزهای آینده مرحله اصلی این طرح در سطح جزیره آغاز می شود.
جهانبخش افزود: پایش محیط های کارگری از نظر حضور احتمالی این افراد نیز انجام خواهد شد که در صورت مشاهده هم با کارگران غیر مجاز و هم کارفرمایانی که این دسته از کارگران را به کار گرفته باشند برابر قانون برخورد خواهد شد.
فرمانده انتظامی کیش به امنیت و آرامش موجود در این خطه از ایران اسلامی اشاره کرد و گفت : این آرامش و امنیت با پایش و کنترل برخی ناهنجاری ها و با همکاری اعضاء محترم شورای تامین و همچنین مقام قضایی صورت گرفته است که ادامه دارد .
وی به ایرنا گفت: این طرح کاری مشترکی است که با حضور اعضای شورای تامین جزیره کیش ،اداره کار و مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش انجام می شود.
سرهنگ جهانبخش با هشدار به کارفرمایانی که از کارگران غیر مجاز در طرح های خود استفاده می کنند اظهار کرد: آنها باید به تبعات بکارگیری افراد غیر مجاز توجه داشته باشند.
وی تصریح کرد :از آغاز این طرح ،تعدادی از افراد غیر مجازی که در جزیره حضور داشتند خود را به نیروی انتظامی معرفی کردند تا با هماهنگی مقام قضایی از جزیره کیش خارج شوند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1334
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.