• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

راه‌اندازی تاکسی اینترنتی در جزیره کیش

  • کد خبر : 13065
  • 16 مهر 1397 - 10:09
راه‌اندازی تاکسی اینترنتی در جزیره کیش

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش از راه‌اندازی تاکسی اینترنتی در قالب اپلیکیشنی زیر نظر این سازمان خبر داد.

امیر سوداگران مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش در این رابطه گفت: اواخر سال گذشته اپلیکیشن آی‌کیش به‌عنوان یک نیاز ضروری در جهت خدمات‌رسانی الکترونیکی برای کیشوندان و گردشگران در جزیره کیش توسط سازمان منطقه آزاد کیش ارائه شد، دسترسی سریع و آسان به آخرین اطلاعات مراکز گردشگری و خدماتی کیش و امکان خرید آنلاین بلیت مراکز گردشگری و پروازهای شرکت هواپیمایی کیش ایر از قابلیت‌های موجود در این اپلیکیشن هستند.

سوداگران با اشاره به اینکه امیدواریم با راه‌اندازی این اپلیکیشن بسیاری از واسطه‌گری‌ها در عرصه گردشگری برطرف شود، افزود: بعد از ایام نوروز این اپلیکیشن نیاز به یک به‌روز رسانی برای ارائه خدمات بیشتر داشت تا بتواند جذاب‌تر و کاربردی‌تر شود، بدین منظور با تلاش‌های فراوان دو بخش ضروری کیف پول و تاکسی اینترنتی به اپلیکیشن آی‌کیش اضافه شد.

وی افزود: تاکسی اینترنتی ضرورتی است که افراد بدون نیاز به حضور میدانی و تماس تلفنی، صرفاً با چند کلیک بتوانند فراخوان تاکسی بدهند و این قابلیتی است که هم گردشگران و هم کیشوندان به آن نیاز دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: بخش فراخوان تاکسی در اپلیکیشن آی‌کیش به‌صورتی طراحی شده که همه افراد به‌راحتی بتوانند از آن استفاده کنند، برای این کار با ورود به این بخش و با انتخاب یکی از آژانس‌های تعریف شده و دارای مجوز از سازمان منطقه آزاد کیش، درخواستی بر روی‌مانیتورهای نصب شده در تاکسی‌ها فرستاده می‌شود و راننده تاکسی با مشاهده مکان ارائه درخواست به محل اعزام می‌شود.

انتهای پیام/* مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13065
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.