• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

هشدار مرکز توسعه سلامت کیش درباره بوتاکس در اماکن غیر قانونی

  • کد خبر : 13010
  • 09 مهر 1397 - 15:16
هشدار مرکز توسعه سلامت کیش درباره بوتاکس در اماکن غیر قانونی

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در خصوص برخورد جدی با انجام اعمال زیبایی در اماکن بدون صلاحیت هشدار داد.

دکتر محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسه سلامت کیش با تاکید بر اینکه مردم سلامت و زیبایی خود را به دست افراد سودجو و بدون صلاحیت ندهند اظهار داشت: ممکن است برخی از این عوارض برگشت ناپذیر بوده و تاپایان عمر باقی بمانند.

وی افزود: افرادی که اقدام به انجام چنین کارهایی به ویژه انجام اعمال زیبایی (بوتاکس) می کنند عمدتا پزشک نیستند و به صورت غیر قانونی فعالیت می کنند ، این افراد هیچ گونه مجوزی از مراکز پزشکی و بهداشتی ندارند و گاه خود را پزشک هم معرفی می کنند.

رضانیا در ادامه از پلمپ یکی از مراکز غیر مجاز زیبایی در جزیره کیش خبر داد و افزود: این مرکز غیر مجاز اعمال زیبایی انجام می داد که با توجه به نداشتن مجوز فعالیت، دیروز تعطیل و تجهیزات آن توقیف شد، تا کنون دو مرکز غیر مجاز شناسایی و تعطیل شده است.

این مسئول از مردم خواست تا در صورت آگاهی و یا برخورد با این گونه موارد ،جهت جلوگیری از عواقب جبران ناپذیر ، مراتب را از طریق شماره تلفن های ۰۹۳۶۶۵۸۸۰۸۵ و ۰۷۶۴۴۴۲۳۳۱۱ در وقت اداری در میان بگذارند.

وی افزود: مرکز توسعه سلامت نیز با جدیت پیگیری لازم را در جهت برخورد با این افراد در دستور کار دارد.

رییس مرکز توسعه سلامت کیش با بیان اینکه سلامت و کیفیت زندگی بستگی به بسیاری از عوامل اجتماعی دارد افزود : این مساله تنها به سیستم مراقبت پزشکی و بهداشتی وابسته نیست ، افراد در تعامل با یکدیگر و سیستم بهداشتی می توانند سلامت فرد را بهبود بخشیده و جامعه سالم تری را ایجاد کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13010
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.