• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

بدون نگرانی و به اندازه خرید کنید/ راه‌اندازی بازار میوه و تره‌بار در کیش/ پلمپ ۸ مغازه به‌دلیل گرانفروشی

  • کد خبر : 13004
  • 09 مهر 1397 - 0:58
بدون نگرانی و به اندازه خرید کنید/ راه‌اندازی بازار میوه و تره‌بار در کیش/ پلمپ ۸ مغازه به‌دلیل گرانفروشی

دومین نشست کار گروه تنظیم بازار با هدف کنترل قیمت ها و نظارت بر نرخ عرضه کالاها برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، با هدف کنترل قیمت ها و نظارت بر نرخ عرضه کالاها، دومین نشست کار گروه تنظیم بازار به همت معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش و با حضور محمدرضا سعیدی معاون اقتصادی، علی عرب مدیرعامل شرکت عمران ، آب وخدمات،  علی امیدی مدیر بازرگانی معاونت اقتصادی، محمد پازوکی مدیر اجتماعی معاونت فرهنگی سازمان، سید محمود نوراشرف الدین معاون سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش، نمایندگان ادارات حقوقی و بازرسی سازمان و جمعی از نمایندگان صنوف پذیرایی و تامین کننده ارزاق عمومی، کالاهای مصرفی و پروتئینی برگزار شد.

محمدرضا سعیدی دراین نشست با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد کیش با تهیه فهرستی از سبد مصرفی خانوار به صورت مستمر در حال رصد تغییر قیمت ها است گفت: طرح راه اندازی بازار میوه و تره بار با همکاری شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و شرکت عمران، آب و خدمات در دستور کار قرار گرفته است و تا زمان آماده سازی محل دائمی، مکانی به صورت موقت به بازار میوه و تره بار اختصاص داده می شود.

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با تاکید دکتر انصاری لاری یکی از اقدامات انجام شده برای تامین رفاه شهروندان وگردشگران جزیره کیش اختصاص انباری به وسعت هزار مترمربع با تنخواه گردان  ۳۰ میلیارد ریال برای ارزاق عمومی است.

محمدرضا سعیدی در ادامه گفت: چنانچه در خصوص حمل کالاها به کیش مشکلی به وجود بیاید تمهیدات لازم برای حمل کالا با هواپیما اندیشیده شده و هماهنگی های این موضوع نیز انجام شده است.

وی تاکید کرد: تمامی ارزاق عمومی در جزیره کیش موجود است و شهروندان بدون نگرانی و دغدغه بر اساس میزان نیاز خود خرید کنند.

مدیر اداره بازرگانی معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش نیز از  تشدید نظارت بر اماکن و فروشگاهای عرضه مواد غذایی اشاره کرد و گفت: کارشناسان این اداره با بازرسی های متعدد در دو شیفت کاری و حتی روزهای تعطیل با گرانفروشی و افراد خاطی برخورد می کنند و در صورت ادامه تخلف نسبت به پلمپ فروشگاه اقدام می کنند.

علی امیدی افزود: ۱۹۰۰ بازرسی در شهریور انجام شد که ۸ مغازه بدلیل رعایت نکردن موارد تذکر داده شده پلمپ شدند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت سامانه ۱۲۴ مدیریت بازرگانی معاونت اقتصادی سازمان برای دریافت گزارش های مردمی، شکایات و انتقادات در خصوص گرانفروشی گفت: شهروندان می توانند هرگونه گرانفروشی ، کم فروشی و احتکار کالا را از طریق این شماره گزارش کنند. ناظران سازمان منطقه آزاد کیش هم ضمن نظارت مستمر بر نرخ گذاری ها و الزام نصب اتیکت قیمت بر روی کالاها با هرگونه گران فروشی و احتکار کالا برخورد قاطع و قانونی می کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13004
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.