• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

استارت یک تم پارک جامع با حمایت کامل سازمان منطقه آزاد کیش

  • کد خبر : 12920
  • 30 شهریور 1397 - 16:12
استارت یک تم پارک جامع با حمایت کامل سازمان منطقه آزاد کیش

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش از برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه یک تم پارک جامع در جزیره کیش خبر داد.

محمدرضا سعیدی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه یک تم پارک جامع در جزیره کیش خبر داد.

سعیدی روز خوب خود را اینگونه توصیف می‌کند:

” امروز روز خوبی برایم بود.

سومین جلسه با شرکتی بود که پروژه‌ایی را در کیش قرار است اجرا کند که حرف روی زمین مانده کشور است. ایجاد یک تم پارک مخصوص در کیش.

امروز برایم خوب بود چون پس از چندین جلسه چالشی سرمایه گذار عزیز با دست پر آمده بود.

برای هرحرفش کار اصولی، علمی وفنی انجام داده بود. با زبان و ترمینولوژی بین‌المللی کار خود را ارائه کردند. مشاور بین‌المللی برای کارش گرفته بود. مشاورش تجربه‌های زیادی در اجرای تم پارک‌های دنیا دارد. کاری دقیق و همه جانبه.

پارکی را طراحی کرده‌اند که پس از راه‌اندازی مصدر خلق خاطره‌های خوب برای گردشگران در کیش خواهد بود. ترکیبی از تکنولوژی‌های نوین، هنر، تاریخ، داستان، معماری، طبیعت و زمین. کاری است تم محور و متنوع و برای همه سنین علی‌الخصوص کودکان و نوجوانان.

دسترسی‌های خوب، رعایت ایمنی، مسائل محیط زیست و دیدن خدمات جانبی. الهام گیری از عناصر تاریخی، معماری و هنر ایرانی و لحاظ نمودن تجربه‌های مهم دیگران در این صنعت. در کیش کمتر پروژه‌ایی را یافته‌ام که طرح توجیحی(فنی و اقتصادی) همه جانبه و جامع ارائه کنند چه بسا کسانی برای ارائه طرح توجیهی مقاومت هم می‌کنند!!

اما آقای زیارت نیا سرمایه گذار خوب مشهدی این کار را به‌خوبی انجام داده است و به انجام کار خوب هم اعتقاد دارد و هم متعهد است. برای فکر کردن سرمایه گذاری کرده است و نتیجه آن را آورده بود. کار آماری خوب روی داده‌های گردشگری و اقتصادی منطقه آزاد کیش، اقتصاد کلان و منطقه خاورمیانه برای تحلیل بازار.

اولین پروژه‌ایی بود در کیش مخارج بازاریابی را به میزان قابل قبول (ده درصد کل درآمد) دیده بود. به آنها تبریک گفتم. گفتم شما از بدو تولد بین المللی سازی را در دستور کار خود قرار داده‌اید و این مهم شما را متمایز خواهد کرد. چون با این رویکرد بسته‌های دانش، مهارت و قابلیت‌ها را به ارمغان خواهید برد و این یعنی تمایز شما با دیگران بشرطی که همین خط را در اجرا هم ادامه دهید.

حمایت همه جانبه از سرمایه گذارمحترم از طرف همه همکاران (گردشگری، عمرانی، شهرسازی و اقتصادی) اعلام شد.

بدون شک این طرح درصورت اجرای موفق می‌تواند بازیگر مهمی در منطقه آزاد کیش باشد. از تم پارک مهمتر برایم رویکرد ارزشمند آقای زیارت نیا و تیم همراهش بود. نگاهی ملی، علمی وفنی به رخدادها عنصری که غایب بزرگ است برای مسائل عدیده امروزما. برایشان ارزوی توفیق دارم. 

انتهای پیام*/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12920
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.