• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اعلام محدودیت های ترافیکی در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی در کیش

  • کد خبر : 12890
  • 27 شهریور 1397 - 15:12
اعلام محدودیت های ترافیکی در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی در کیش

رئیس پلیس راهور کیش از اعلام محدودیت های ترافیکی در ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی خبرداد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از کیش پرس، سرگرد بهرام ایمانی نسب رئیس پلیس راهور کیش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در رابطه با اعمال محدودیت های ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه براساس تصمیم گیری های صورت گرفته در نشست هیئت های مذهبی و مسئولان، مصوب شد تا مراسم ظهر تاسوعا امسال به جای اسکله بزرگ تفریحی در مسجد خاتم الانبیا برگزار شود در این روز در مسیرهای منتهی به مسجد خاتم از میدان سعید تا میدان لارک و کوچه های منتهی به مسجد در محدوده اطراف مسجد خاتم الانبیاء محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد و خودروها در زمان حرکت هیئت های مذهبی در این محدوده حق تردد نخواهند داشت.
وی با تاکید براینکه در شب تاسوعای حسینی نیز از تقاطع خیابان مطهری به میدان شهدا محدودیت ترافیکی اجرایی می شود افزود: تقاطع خیابان خراسان و شریعتی مسدود شده و تقاطع خیابان خراسان و حنانه شرقی و خیابان فرخی به سمت رینگ ۷۵ متری و مقابل ستاد نیروی انتظامی نیز محدودیت اعمال خواهد شد.
رئیس پلیس راهور کیش افزود: خیابان جایگزین این مسیر خیابان مطهری و خیابان شریعتی به سمت کرمان است و کسانی که قصد حرکت به سمت هسته مرکزی شهر را دارند از این مسیر می توانند استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه از خیابان آذربایجان و از ابتدای بلوار مروارید تا انتهای این بلوار که به رینگ ۷۵ متری و کوچه های منتهی به این خیابان می شود محدودیت ترافیکی اعمال می شود افزود: خیابان جایگزین این مسیر فاز ۳، خیابان های ستاره و آسمان است که افراد می توانند از سحر ۱ تا ۶ وارد این خیابان ها شده و به رینگ ۷۵ متری و بلوار مروارید دسترسی پیدا کرده و خارج شوند.
ایمانی نسب به اعمال محدودیت از خیابان رینگ ۷۵ متری تا دوربرگردان مدرسه دانا به سمت ستاد نیروی انتظامی اشاره کرد و افوزد: کوچه ها و خیابان هایی که منتهی به این خیابان و رینگ هستند مسدود می شود و کسانی که قصد تردد در این مسیر را دارند باید به سمت میدان قشم یا میدان امیر کبیر از بلوار مروارید و از دور برگردان استفاده کرده و به سمت هسته مرکزی شهر حرکت کنند.
وی در خصوص محدودیت های ترافیکی اعمال شده در شب عاشورا نیز به خبرنگار ما گفت: در این شب از میدان امیرکبیر به سمت میدان ساحل و میدان پردیس و کلیه ورودی و خروجی های این محدوده مسدود شده و کسانیکه قصد ورود به این محدوده را دارند می توانند از میدان امیر کبیر به سمت میدان حافظ و از این میدان به سمت بلوار سیمرغ حرکت کنند و کسانیکه قصد حرکت به سمت میدان سنایی را دارند می توانند از میدان آبشار و پشت بازارچه حافظ به سمت تالار شهر رفته و از میدان ساحل به سمت میدان سنایی حرکت کنند.
به گفته رئیس پلیس راهور کیش در ظهر عاشورا نیز میدان سعدی به سمت مصلی محدود شده ومسیر جایگزین آن از بلوار نوبنیاد و خیابان کرانه از سمت مسجد خاتم می باشد.
وی با بیان اینکه از بلوار ولایت بریدگی قبل از پارکینگ مصلی محدودیت های ترافیکی اعمال شده و هیچ خودرویی حق تردد به سمت میدان غدیر از این مسیر را نخواهد داشت و از سمت شهر زیرزمینی کاریز نیز محدودیت های ترافیکی اجرا می شود تاکید کرد: افراد می توانند از دور برگردان کاریز برای بازگشت استفاده کنند.
ایمانی نسب خاطرنشان کرد: توصیه می شود کسانی که قصد حرکت به سمت نوبنیاد را دارند از جاده کرانه یا از بلوار خلیج فارس به سمت نوبنیاد تردد کنند تا مشکلی برای آن ها به وجود نیاید.
@kishpress

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12890
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.