• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

راهپیمایی باشکوه مردم کیش در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی + تصاویر

  • کد خبر : 1267
  • 13 آبان 1395 - 18:41
راهپیمایی باشکوه مردم کیش در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی + تصاویر

راهپیمایی باشکوه مردم کیش درروز۱۳آبان باحضوردانش آموزان ودانشجویان برگزارشدکه باشعارهای ضداستکبار اقتدارخودرابه نمایش گذاشتند…

۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی ، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ ایران اسلامی است .

94162656918

تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان سال ۴۳، تسخیرلانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸و ۱۳ آبان ماه ۵۷ که روز دانش‌آموز نام گرفت.

سیزدهم آبان تجلی ایمان و اراده ملتی است که بهمن ۵۷ بارهبری امام راحل  انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.این روز نماد وحدت و استکبار و فرصتی مهم برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ استکبار ستیزی است. در این روز دانش آموزان و دانشجویان با راهپیمایی وشعارهای ضد استکبارصلابت و اقتدار خود را در برابر زورگویان جهانی به نمایش می گذارند.

دانش آموزان مدارس کیش نیز همگام با سایر شهرهای ایران اسلامی در حالیکه آدمک نمادین آمریکا را حمل می کردند با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی و پارچه نوشته هایی با مضمون ‘حتی اگر تحریم چندین برابر گردد ، هیهات ملت ما از راه خود برنگردد ‘، مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آل سعودومرگ برآمریکا پیام انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی بر علیه مردم مظلوم یمن ، عراق و سوریه به نمایش گذاشتند .
مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امروز پنجشنبه با حضور امام جمعه کیش ،مسئولان منطقه و فرماندهان نظامی و انتظامی در حد فاصل میدان ساحل تا ساحل پارک ماهیگیر برگزار شد .
در این مراسم قطعنامه سراسری ۱۳ آبان قرائت شد و راهپیمایان با فریاد الله اکبر در هر بند این قطعنامه، مواضع ضد استکباری خود را اعلام کردند.
برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع ‘مرگ بر آمریکا’ و به آتش کشیدن پرچم آمریکا در پایان راهپیمایی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1267
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.