• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

برگزاری نشست روسای جوامع هتلداران استان‌ها و مناطق آزاد در جزیره کیش

  • کد خبر : 12597
  • 07 شهریور 1397 - 16:02
برگزاری نشست روسای جوامع هتلداران استان‌ها و مناطق آزاد در جزیره کیش

نشست روسای جوامع هتلداران استان‌ها و مناطق آزاد همزمان با دهمین بازار سفر کیش در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نشست روسای جوامع هتلداران استانها و مناطق آزاد همزمان با دهمین بازار سفر کیش، هفتم شهریور ماه در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

علیرضا قائدیان با بیان اینکه دهمین بازار سفر کیش پنجم تا هشتم شهریور ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شده، گفت: نشست روسای جوامع هتلداران استان ها و مناطق آزاد همزمان با برگزاری یکی از مهمترین رویدادهای گردشگری، با حضور بیش از ۴۰ نماینده از استان ها و مناطق آزاد کشور در این جزیره شده است. 

وی با اشاره به مهم اشتغال آفرینی صنعت هتلداری در اقتصاد کشور افزود: صنعت هتلداری، صنعتی فرابخشی است، از این رو تعامل دست اندرکاران این صنعت با تشکل های مرتبط موفق کشور، ارتباط با مراکز آموزشی برتر و رسانه های داخلی و بین المللی ضروری تلقی می شود. جامعه هتلداران ایران با رویکرد انسجام کامل و هماهنگی مناسب دست اندرکاران صنعت هتلداری کشور، استاندارد سازی هتل ها و ارتقای سطح کیفیت خدمات هتل ها شکل گرفته است. برگزاری نشست روسای جوامع هتلداران استان ها و مناطق آزاد همزمان با دهمین بازار سفر در جزیره کیش، در راستای توسعه ارتباطات صنفی و تخصصی ثمربخش میان اهالی صنعت گردشگری است.

نشست روسای جوامع هتلداران، هفتم شهریور در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12597
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.