• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

اهدای عضو سرباز مرگ مغزی شده به ٣ بیمار جان دوباره بخشید

  • کد خبر : 12485
  • 28 مرداد 1397 - 11:24
اهدای عضو سرباز مرگ مغزی شده به ٣ بیمار جان دوباره بخشید

سرباز ۲۱ ساله گچسارانی با اهدای اعضای بدنش در جزیره کیش به ۳ بیمار جان دوباره ای بخشید.

“احسان کمالی فر” سرباز گچسارانی مدتی قبل بر اثر مرگ مغزی درگذشت و خانواده اش با اهدای اعضای بدنش موافقت کردند و امروز با اهدای اعضای بدن این سرباز فداکار به ۳ بیمار جان دوباره ای بخشیده است.

“احسان کمالی فر” سرباز ۲۱ ساله نیروی انتظامی کیش با پایه خدمتی اسفند ۹۵، اصلیتی گچسارانی از استان کهگیلویه و بویراحمد دارد با رضایت خانواده این سرباز فداکار که بر اثر عارضه قلبی دچار مرگ مغزی شده است، اعضای بدنش شامل کبد و ۲ کلیه خود را به ۳ بیمار اهدا کرد.

عمل جداسازی کبد و کلیه های این مرحوم در این بیمارستان انجام و امروز برای پیوند به افراد نیازمند به بیمارستان پیوند اعضا در شیراز انتقال داده می شود.

پدر پیشانی احسان را برای آخرین بار می بوسد و برای لحظاتی او را در آغوش می کشد، قلب سرباز فدارکار در سینه می تپد و پدر با چشمانی اشکبار می گوید پسرم تا آخرین نفس آرامش و زندگی را به هموطنان هدیه می دهد.

لحظه دیدار آنها به حدی پر از احساس بود که اشک را در چشم حاضران در سالن جاری کرد، پدر که گوش به نوای زیبای تپش قلب پسرش که اکنون در سینه این پسر می تپد، می سپارد و حاضر نیست گوش خود را از این صدای دل انگیز محروم کند.

پدر که همچنان اشک می ریزد و توان حرف زدن ندارد، برای آخرین بار احسان را در آغوش می گیرد.

پدر احسان نفس عمیقی می کشد و پس از لحظاتی که به آرامش می رسد رو به جمیعتی که در بیمارستان هستند می کند و می گوید: حس می کنم احسان همینجا ایستاده و زنده است اما دور از شهر و خانواده اش زندگی می کند.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از اینکه با اهدای اعضای احسان توانسته خانواده هایی را خوشحال کند و به ۳ تن حیات تازه ببخشید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12485

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.