• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

گرانی بلیت، گردشگری کیش را به رکود فرو برد

  • کد خبر : 12332
  • 22 مرداد 1397 - 22:05
گرانی بلیت، گردشگری کیش را به رکود فرو برد

رئیس هیات مدیره انجمن هتل‌داران کیش از ضریب اشغال زیر ۵۰‌درصد هتل‌های این جزیره خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر نیز ایرلاین‌ها به‌صورت غیرمنطقی قیمت بلیت خود را گران می‌کنند.

مسیح‌اله صفا رئیس هیات مدیره انجمن هتل‌د‌اران کیش از ضریب اشغال زیر ۵۰‌درصد هتل‌های این جزیره خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر نیز ایرلاین‌ها به‌صورت غیرمنطقی قیمت بلیت خود را گران می‌کنند و امکان ورود مسافر تا حدودی زیادی به همین دلیل کاهش یافته است.

وی از کاهش مسافران در تابستان امسال به جزیره کیش خبر داد و گفت: ما همیشه از جشنواره تابستانی برای افزایش مسافران به این جزیره انتظار خاصی داشتیم. طبق روال ۱۹ سال گذشته هتل‌های جزیره در پیک کاری و جشنواره‌های تابستانی، خریدها و بدهی‌شان را انجام می‌دادند.

صفا خاطرنشان کرد: در ایام جشنواره تابستانی کیش هتل‌ها و ایرلاین‌ها قیمت‌های خود را پایین می‌آوردند و درنهایت یک پکیج بسیار مناسب برای مسافران برای سفر به کیش تهیه می‌شد.

رئیس هیات مدیره انجمن هتل‌داران کیش در انتقاد به این‌که در سال گذشته و سال جاری بسته تشویقی خوبی برای جذب گردشگر به جزیره کیش مهیا نشد، گفت: در حال حاضر نیز ایرلاین‌ها به‌صورت غیرمنطقی قیمت بلیت خود را گران می‌کنند و امکان ورود مسافر تا حدودی زیادی به همین دلیل کاهش‌یافته است.

صفا با بیان این‌که می‌شد از فرصت گرانی سفرهای خارجی و تشویق مسافران برای سفر به جزیره کیش استفاده کرد، گفت: در حال حاضر درصد اشغال هتل‌های کیش به‌جز چند هتلی که گارانتی چاترکنندگان هستند زیر ۵۰ درصد است که این موضوع در طی ۲۱ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

در انتهای هفته اخیر،  بلیت یک طرفه مسیر تهران-کیش حداقل ۶۰۰ هزار تومان فروخته شد./تین نیوز

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12332
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.