• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اعلام آمادگی منطقه آزاد کیش برای واردات کالاهای تحریمی

  • کد خبر : 11841
  • 28 تیر 1397 - 10:13
اعلام آمادگی منطقه آزاد کیش برای واردات کالاهای تحریمی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: منطقه آزاد کیش آمادگی لازم را در امر واردات بسیاری از کالاهایی که ممکن است بر اثر تحریم ورود آنها به کشور دچار مشکل شده باشد، دارد.

محمد ابراهیم انصاری لاری در هشتادمین نشست شورای اداری جزیره کیش با اشاره به اینکه کشور در شرایط دشوار اقتصادی قرار دارد، گفت: اگر قوانین مرتبط با مناطق آزاد به‌خوبی اجرا می‌شد امروز مناطق آزاد کشور می‌توانستند کمک‌کننده به شرایط فعلی کشور باشند، متاسفانه این اتفاق نیافتاده و مسائل متفاوتی رخ داده است که امروز خود مناطق آزاد به‌خاطر گرفتاری‌های اقتصادی و ارزی کشور دچار بحران مضاعف هستند، اما باز هم این مناطق می‌توانند فرصت ارزنده‌ای در این شرایط به‌خصوص در حوزه اقتصادی باشند.
وی افزود: در همین‌جا به دولت و مقامات اقتصادی اعلام می‌کنیم که منطقه آزاد کیش می‌تواند در امر واردات بسیاری از کالاهایی که ممکن است در اثر تحریم ورود آنها به کشور دچار مشکل شده باشد کمک کند.
انصاری لاری ادامه داد: به‌دلیل اینکه مناطق آزاد در پروتکل‌های بین‌المللی شامل تحریم نیستند، می‌توان برخی مواد و کالای تحریمی را به مناطق آزاد وارد کرد و به شکلی این کالاها را به داخل ارسال کرد، صحبت‌هایی را در این رابطه انجام شده و این را به‌شکل مکتوب هم به مقامات کشور ارائه خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم قدمی در این رابطه برداریم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11841
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.