• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تکنولوژی و خلاقیت ۳۰ ساله مونسان برای کیش + عکس

  • کد خبر : 11747
  • 24 تیر 1397 - 0:44
تکنولوژی و خلاقیت ۳۰ ساله مونسان برای کیش + عکس

مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد کیش در توئیت جدید خود از بی نیازی جزیره کیش به تاسیسات جدید آب و برق تا ۳۰ سال آینده خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز، علی اصغر مونسان که اکنون معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور است در توئیت جدید خود نوشت:

” این ایام زندگی در کیش بدون لحظه ای قطعی آب و برق جریان دارد. طی سال های ۹۲ تا ۹۶ زیرساخت های آب و برق جزیره برای ۳۰ سال آینده ایجاد شد.”

این توئیت در شرایطی است که طی روزهای گذشته نیروگاه های کشور نتوانستند بار لازم را تولید کنند و برخی مناطق کشور و تهران دچار خاموشی های دوره ای شده است و همچنین وضعیت آب کشور نیز در برخی مناطق بحرانی گزارش شده است.

در حال حاضر آب و برق جزیره کیش توسط دو نیروگاه سیکل ترکیبی با تاسیسات آب شیرینکن تولید می شود که نیروگاه و آبشیرینکن جنوب جزیره کیش در زمان مدیرعاملی مونسان تاسیس شد.

توئیت مونسان

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11747
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. “بهتر است مونسان را از سازمان گرشگرى بردارند و به وزارت نیرو ببرند که حداقل گردشگرى کشور نجات پیدا کند شاید برق کشور هم درست شود “

  2. نگفتند که چگونه و با چه شرایطی ۵۱٪ آب و برق کیش را به یک شرکت خصوصی واگذار کردند .؟؟؟
    نگفتند که چرا بجای وارد کردن منبع بتنی آب به مدار توزیع ، بیت المال را صرف ساختن باغ راه کردند ، نگفتند چرا بجای ساخت و تکمیل ترمینال جدید فرودگاه کیش که الان پس ازچند سال تعطیلی صدها میلیارد هزینه مجدد ببار آورد ، ثروت ۸۰۰ میلیارد تومانی این ملت در هندورابی نابود کردند.
    واقعا چرا اندکی بخود نمی آیند و از این ملت پوزش نمی خواهند .

  3. موقعی که در نشستی موضوع معرفی پروژه بزرگ قطار توریستی نوارساحلی کیش را که بیش از ۸۰ درصد نوار ساحلی جزیره را با جدید ترین تکنولوژی روز دنیا در بر میگرفت را معرفی می نمودم وی در حالیکه با لطف خاص ! جزوه رزمه شرکت را با نگاه عاقل اندر سفیه دردست مبارک گرفته بودند و پس از نیم نگاهی که به آن کردند ، جزوه را جلوی چشم ما به روی یک صندلی پرتاب فرمودند و به بنده گفتند فلانی من به اندازه موهای سرم پرژه تعریف کردم و پروژه انجام داده ام و …. ، که البته نهایتا به بن بست رسیدن این طرح در همان گام معرفی و بایکوت شدنمان منجر گردید.
    این پروژه با ساختاری که در آن تعریف شده بود در اهداف اولیه اش و باظرفیت اقتصادی موجود در آن زمان قادر بود بیش از سیصد درصد به افزایش جذب توریست داخلی و خارجی در کیش کمک نماید. امیدوارم با اشرافی که این بزرگوار در خصوص پروژه های عمرانی دارند از راه دور نسبت به رفع مشکل گازهای بد بوی متساعد از نقاط مختلف در سطح جزیره رهنمودی کارساز و بلند مدت ارائه نمایند.