• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

افزایش پروازهای کیش ایر به مقصد جزیره کیش/ بلیط هواپیما را از دفاتر معتبر و دارای مجوز خریداری کنید

  • کد خبر : 11681
  • 18 تیر 1397 - 15:26
افزایش پروازهای کیش ایر به مقصد جزیره کیش/ بلیط هواپیما را از دفاتر معتبر و دارای مجوز خریداری کنید

همزمان با شروع جشنواره تابستانی جزیره کیش ، افزایش پروازها در مسیرهای منتهی به جزیره کیش در دستور کار شرکت کیش ایر قرار گرفت . 

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش، با توجه به شروع جشنواره تابستانی بعنوان یک رویداد مهم و اساسی در جزیره کیش و حضور گردشگران خارجی و داخلی در این جزیره مرجانی ، این شرکت را بر آن داشت تا بعنوان سکان دار حمل و نقل مروارید خلیج فارس در جهت جذب و ورود گردشگر بیشتر در ایام مذکور ، تامین رفاه مسافران با هدف کنترل و نظارت مناسب تر بر فرایند فروش بلیط در مسیرهای پروازی خود به جزیره زیبای کیش نسبت به برقراری پروازهای فوق العاده در کنار پروازهای روزانه خود اقدام نماید لذا مسافرین محترم پروازی می توانند نسبت به تأمین بلیط خود بر اساس نرخ مصوب از طریق سایت شرکت اقدام نمایند .

این حرکت کیش ایر در کنار ارائه خدمات به مسافرین پروازی در جهت کنترل فعالیت چارترکنندگان خود در ایام پر تقاضا بوده و در این زمینه طی ارسال بخشنامه های مختلف پیامدهای لازم را به دفاتر خدمات مسافرت هوایی در صورت اقدام به افزایش قیمت بلیط منعکس نموده است.

بر این اساس در صورت اخذ گزارش مبنی بر افزایش قیمت بلیط توسط دفاتر فروش نسبت به اقدامات قانونی خود مطابق با مفاد قرارداد فی مابین مشتمل بر ابطال مسیر پرواز چارترکنندگان، اعمال جریمه وجه معادل دو صندلی پرواز با نرخ سقف مندرج در سیستم فروش بلیط و اعمال در حساب بدهی چارترکنندگان، عودت مبلغ مازاد دریافتی به مسافر از طرف شرکت و اعمال وجه مازاد به حساب بدهی چارترکنندگان اقدام خواهد نمود.

لذا این شرکت  به مسافرین توصیه می نماید جهت تهیه بلیط هواپیما از طریق مراکز و دفاتر معتبر و دارای مجوز اقدام نموده و در صورت خرید بلیط بیشتر از نرخ مصوب پس از ثبت مستندات مربوطه شامل تصویر بلیط، فیش واریزی و شماره همراه مسافر در وب سایت این شرکت به نشانی www.kishairlines.ir صفحه حقوق مسافر، از عودت مبلغ مابه التفاوت پرداختی بهره مند گردند. ضمنا بهای مصوب بلیط تمامی مسیرهای پروازی این شرکت نیز در سایت مذکور قابل بهره برداری می باشد .

روابط عمومی این شرکت اضافه نمود در کنار تمهیدات صورت پذیرفته ذکر این نکته نیز مهم می باشد که نرخ بلیت هواپیما بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود. پس از تصمیمات شورای عالی هواپیمایی و اجرایی شدن موضوع بند ب ماده ۱۶۱ قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما و شبکه پروازی در پروازهای داخلی و ابلاغ آن به شرکت های هواپیمایی نرخ تکلیفی وجود نداشته و قیمت بلیت بر اساس میزان تقاضا افزایش و یا کاهش یافته، بالاخص در مواقعی که میزان تقاضا با عرضه یکسان نبوده اگر چه تمامی سیاست های این شرکت بعنوان شرکت تابعه سازمان منطقه آزاد کیش تامین صندلی های مورد نیاز گردشگران جزیره کیش بالاخص در ایام تعطیلات و برگزاری رویدادهای مهم منجمله ایام مربوط به جشنواره های تابستانی و  زمستان می باشد لکن عدم تعادل بین عرضه و تقاضا منتج به افزایش قیمت بلیت می گردد.

در ضمن ذکر این نکته که میانگین ۵۰ درصد از نشست و برخاست پروازهای فرودگاه کیش مختص به کیش ایر بوده و مابقی پروازها توسط سایر شرکت های هواپیمایی انجام می گردد و طبیعتا اجرای سیاست های ابلاغی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص لزوم کنترل قیمتهای بلیت توسط شرکت های مذکور الزامی نمی باشد. از طرف دیگر در زمان های خاص نیز با توجه به کاهش تقاضا جهت سفر به جزیره، شاهد کاهش نرخ بلیت بعضا تا ۵۰۰٫۰۰۰ ریال نیز می باشیم که این مهم نیز تاثیر در جذب مسافر و گردشگر بیشتر در ایام خواهد داشت.

شرکت هواپیمایی کیش متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش در حال حاضر دارای ۱۵ فروند هواپیمای شامل دو فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۱، دو فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰، هفت فروند هواپیمای MD، یک فروند هواپیمای بوئینگ۷۳۷ و سه فروند هواپیمای F100 است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11681
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.