• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

دستگیری ۴ قاچاقچی و کشف ۷ کیلوگرم انواع موادمخدر

  • کد خبر : 1145
  • 05 آبان 1395 - 8:24

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی کیش از کشف بیش از ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ قاچاقچی خبر داد. با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر کیش، مقادیری موادمخدر از نوع “تریاک” و “حشیش” کشف و در این رابطه سوداگران مرگ دستگیر شدند. میثم فرامرزی،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر جزیره […]

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی کیش از کشف بیش از ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ قاچاقچی خبر داد.

با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر کیش، مقادیری موادمخدر از نوع “تریاک” و “حشیش” کشف و در این رابطه سوداگران مرگ دستگیر شدند.

میثم فرامرزی،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر جزیره کیش گفت: در پی اخبار و اطلاعات به دست آمده  مبنی بر اینکه یکی از سوداگران مرگ به هویت معلوم مقدار قابل توجهی موادمخدر جهت توزیع وارد جزیره کیش کرده ، بلافاصله مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر جزیره کیش افزود: ماموران پلیس با انجام فعالیت های اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، مقدار تقریبی ۷ کیلو گرم موادمخدر از نوع “تریاک” و “حشیش” کشف و ضبط  کرده و ۴ سوداگر مرگ در این پرونده در دام قانون گرفتار شدند.

فرامرزی بیان داشت : مواد مخدر ریشه بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی بشمار می رود که لازم است خانواده ها در این زمینه کنترل بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و در برابر فروشندگان مواد مخدر بی تفاوت نباشند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر جزیره کیش در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم همکاری مردم با پلیس در زمینه مبارزه جدی با سوداگران مرگ از طریق تلفن ۱۱۰ عنوان داشت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1145
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.