• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

کشف و معدوم کردن ۴۶۸ کیلو گرم مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی فاسد در کیش

  • کد خبر : 1140
  • 05 آبان 1395 - 7:59

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش: ۴۶۸ کیلو گرم مواد فاسد و تاریخ گذشته از اماکن تهیه و توزیع مواد غدایی ، بهداشتی و آرایشی در کیش کشف و معدوم شد. به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از ایرنا، خلیل علیرضایی کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش در مورد مواد کشف شده گفت: […]

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش: ۴۶۸ کیلو گرم مواد فاسد و تاریخ گذشته از اماکن تهیه و توزیع مواد غدایی ، بهداشتی و آرایشی در کیش کشف و معدوم شد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از ایرنا، خلیل علیرضایی کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش در مورد مواد کشف شده گفت: این اجناس که در عملیات بارزسی در مهر ماه سالجاری بدست آمد به دلیل غیر قابل مصرف بودن و سپری شدن زمان تاریخ مصرف آنها معدوم شد.
وی یاد آور شد :در راستای کنترل و پایش سلامت مواد غذایی، آرایشی ، بهداشتی و اماکن عمومی از ۵۰۸ مورد بازدید و توصیه های لازم به متصدیان داده شد که براساس ماده ۱۳ قانون مواد خوراکی، آشامیدنی ، آرایشی وبهداشتی از این تعداد پنج واحد متخلف به دادگاه معرفی شدند.
علیرضایی افزود : در مهر ماه نیز ۴۵ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و خوراکی، ۱۸ مورد نمونه برداری میکروبی و هشت نمونه برداری شیمیایی از آب اشامیدنی و ۲۴نمونه برداری از نان برای تعیین میزان جوش شیرین صورت گرفته است .
وی گفت : از دیگر فعالیت های این ماه واحد بهداشت می توان به ۴۰ مورد بازدید از مدارس و مهد های کودک ،یک مورد بررسی آلودگی ناشی از فاضلاب و صدور ۵۳ صلاحیت بهداشتی اشاره کرد .
این مسئول در مرکز توسعه سلامت یاد آور شد : شماره تلفن ۴۴۲۳۳۱۱ ۰۷۶۴ پاسخگوی شکایات وپیشنهادات کیشوندان و گردشگران در کیش است .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1140
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.