• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

نخستین کنفرانس بین‌المللی صلح‌پژوهی در کیش برگزار می‌شود

  • کد خبر : 11352
  • 29 خرداد 1397 - 19:53
نخستین کنفرانس بین‌المللی صلح‌پژوهی در کیش برگزار می‌شود

دبیر کنفرانس بین‌المللی صلح‌پژوهی با اشاره به برگزاری نخستین دوره این کنفرانس در کیش گفت: این کنفرانس در راستای گسترش صلح، نوع‌دوستی و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز دهم اسفندماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

 عابدین سیاحت اسفندیاری عصر امروز در نشست رسانه‌ای نخستین کنفرانس بین‌المللی صلح‌پژوهی که در ساختمان  مرکز بین‌المللی توسعه صلح فرهنگ عقلانیت برگزار شد، اهمیت صلح در جوامع بشری را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: با توجه به چالش‌هایی که در فضای بین‌الملل کنونی وجود دارد، امیدواریم با برگزاری این کنفرانس بتوانیم متناسب با دیدگاه و باورهای فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی صلح را به گونه‌های مختلف تبیین و ترسیم کنیم.

وی با بیان اینکه نخستین کنفرانس بین‌المللی صلح‌پژوهی با ۳۳ محور برگزار خواهد شد، افزود: محیط‌زیست و صلح، بهداشت و صلح، جغرافیا و صلح، سازمان‌های بین‌المللی و صلح، سازمان‌های مردم‌نهاد و صلح، دولت و صلح، جنگ و صلح، فناوری‌های نوین و صلح، فضای مجازی و صلح، بازی‌های رایانه‌ای و صلح، آموزش و صلح، پژوهش و صلح، اخلاق و صلح، فلسفه و صلح، آینده‌پژوهی و صلح، حقوق و صلح، سیاست و صلح، اقتصاد و صلح، تاریخ و صلح، فرهنگ و صلح، عقلانیت و صلح، کرامت و صلح، عدالت و صلح، زیست مسالمت‌آمیز و صلح، نخبگان و صلح، جامعه و صلح، خانواده و صلح، زنان و صلح، کودکان و صلح، حقوق بشر و صلح، حقوق حیوانات و صلح، هنر و صلح و ورزش و صلح محورهای این کنفرانس به شمار می‌رود.

دبیر کنفرانس بین‌المللی صلح‌پژوهی با اشاره به برگزاری نخستین دوره این کنفرانس در کیش، تصریح کرد:  این کنفرانس در راستای گسترش صلح، نوع‌دوستی و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی دهم اسفندماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: مهلت ارسال چکیده آثار به دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی صلح‌پژوهی ۳۰ مهرماه و زمان ارسال اصل مقالات ۳۰ دی‌ماه سال جاری است.

سیاحت با اشاره به تولیدات مرکز بین‌المللی توسعه صلح خاطرنشان کرد: این مرکز نشریه‌ای را در خصوص مطالعات تطبیقی حقوق بشر به پنج زبان از جمله فارسی، عربی، انگلیسی، آذری و ترکی استانبولی منتشر می‌کند./تسنیم

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11352
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.