• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

پروازهای کیش ایر از فرودگاه لارستان به مقصد دبی انجام خواهد شد

  • کد خبر : 11326
  • 30 خرداد 1397 - 9:16
پروازهای کیش ایر از فرودگاه لارستان به مقصد دبی انجام خواهد شد

نماینده مردم لار در مجلس شورای اسلامی در سفر به جزیره کیش و دیدار با دکتر انصاری لاری از راه اندازی پروازهای کیش ایر از فرودگاه لارستان به مقصد دبی در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز، در ادامه پیگیری های نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی جهت گسترش پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان و در دیدار با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، موضوع گسترش پروازهای شرکت هواپیمایی کیش ایر از فرودگاه لارستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این دیدار موضوع استفاده از ظرفیت پروازی شرکت کیش ایر که در دیدار قبلی مطرح شده بود مجدداً از سوی جعفرپور در نشستی با انصاری لاری مطرح شده و  بطور قطعی مقرر شد در گام اول، هر هفته ۲ پرواز از لار به دبی توسط کیش ایر صورت گیرد.

در پیگیری تکمیلی نماینده مردم طی نشستی با کاپیتان نصرفرد رئیس هواپیمایی کیش ایر اعلام گردید ۲ پرواز هفتگی لار به دبی در برنامه‌ پروازی شرکت گنجانده شده و بزودی با اعلام زمان ورود و خروج این پرواز از سوی فرودگاه دبی، شاهد حضور پرواز های شرکت کیش ایر از فرودگاه بین‌المللی لارستان خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11326
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. درود بر نماینده محترم لارستان بزرگ و همچنین دکتر انصاری لاری که در صدد توسعه مبادلات لار و کیش به عنوان دو قطب مهم تجاری جنوب ایران قدم برداشته اند .

  2. چرا کیش ایر، پرواز لار به کیش رو برقرار نمی کنه؟