• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

مرزبانان مایه مباهات و مظهر اقتدار کشور هستند

  • کد خبر : 11314
  • 25 خرداد 1397 - 20:29

معاون اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی هندورابی، با اشاره به عظمت و جایگاه مرزبانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرزبانان را مایه مباهات و مظهر اقتدار کشور عنوان کرد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی اظهار داشت: حضور در میان مرزبانان بدون هرگونه تعارفی یک افتخار بزرگ است، زیرا وقتی از دیدگاه اسلام به این جایگاه نگاه می کنیم در کنار شما بودن یک سعادت است.

معاون اجتماعی ناجا، دوران مقدس سربازی را دوره خودسازی و افزایش مهارتهای اجتماعی دانست و گفت: این دوران یکی از شیرین ترین دوران های هر جوان عاشق میهن می باشد و باید تلاش کنیم از لحظه لحظه این دوران ارزشمند استفاده کنیم.

سردار منتظرالمهدی افزود: شما مرزبانان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات این نظام هستید و در سخت ترین شرایط خدمتی توانسته اید بر دشواری های دوری از خانواده و سایر مشکلات فائق آمده و باعث افتخار آفرینی و دفاع از حریم ملی کشور شوید و امنیت پایدار را درمقابله با معاندین و بدخواهان این نظام مقدس برای کشور خود فراهم نمایید.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امانت شهیدان است، گفت: مرزهای سراسر این کشور آغشته به خون سربازان سرافراز این کشور می باشد که همواره باید در پاسداری از این امانت بزرگ تلاش کنیم و با هوشیاری و صلابت خود از مرزهای شرف و عزت کشور پاسداری نمائیم.

منتظرالمهدی با اشاره به امنیت و احساس امنیت در کشور گفت: امنیت محصول مشترک پلیس و مردم است و چتر امنیت در کشور ما برای همه یکسان پهن شده است و همه از این نعمت فیض می برند چه آنهایی که در مرکز پایتخت هستند و چه آنهایی که در دور ترین و مرزی ترین نقاط کشور زندگی می کنند.

معاون اجتماعی ناجا در پایان خاطرنشان کرد: خدمت سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات است و همه ما از اینکه سربازی در راه خدمت به نظام و ولایت فقیه هستیم به خود افتخار می کنیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11314
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.