• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

روز قدس نماد قدرت و استقامت اسلام است

  • کد خبر : 11169
  • 17 خرداد 1397 - 16:35
روز قدس نماد قدرت و استقامت اسلام است

فرماندهی انتظامی ویژه کیش در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و با تاکید بر حضور باشکوه در راهپیمایی جمعه این هفته، روز قدس را نماد قدرت و استقامت اسلام عنوان کرد.

سرهنگ “رحیم جهانبخش” فرماندهی انتظامی ویژه کیش در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای، بر حضور باشکوه در راهپیمایی این روز تاکید کرد.

بر پایه این گزارش، در این بیانیه آمده است:

زمانی که امام‌ راحل‌(قدس‌ سره‌)، این‌ روز را روز مبارزه‌ با غده‌ سرطانی‌ اسرائیل‌ قرار داد، این تصمیم هوشیارانه و مدبرانه آن پیر فرزانه هر روز در دل جوانان و دلسوختگان جهان اسلام پر رنگ تر و عمیق تر درک می شود و پیام همدلی و وحدت را برای همه جهانیان متبلور می کند.

اینک‌ روز قدس‌، به‌ نماد قدرت‌ و استقامت‌ اسلامی‌ و عاملی‌ برای‌ انسجام‌ و اتحاد نظر مسلمانان‌ تبدیل‌ شده‌ است‌ و همه‌ ساله‌ تظاهرات‌ با شکوه‌ این‌ روز در اقصی‌ نقاط‌ عالم،‌ لرزه‌ بر اندام‌ ستمکاران‌ متجاوز و حامیان‌ مستکبر آنان‌ می‌اندازد.

روز جهانی قدس، به عنوان میراث و یادگار حضرت امام (ره)، آن‌ مجتهد مجاهد و رهبر متقی، روز بیداری امت اسلام، روز نمایش قدرت اسلام و روز تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و در این روز دشمن صهیونیستی برخود خواهد لرزید.

آنچه مسلمانان جهان در روز جهانی قدس فریاد می زنند ندای عدالت خواهی تمامی ملل مظلوم جهان است، لذا تجمع روز جهانی قدس در سراسر دنیا، امروزه به عنوان نمادی برای یک عزم جهانی در جهت عدالت خواهی و آزادی طلبی ملتها تبدیل شده است .

جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه باعث شده تا مردم مسلمان مظلوم و ستمدیده فلسطین امروز بیش از پیش به حمایت و پشتیبانی ملت های مسلمان نیازمند باشند.

از آنجائی که رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی در روزهای اخیر مردم مظلوم غزه را بی رحمانه به خاک و خون می کشد، باید با حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان اسرائیل و حامیانشان زده و وحدت و یکپارچگی امت اسلامی را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به اثبات برسانیم.

کارکنان ولایتمدار فرماندهی انتظامی، دریابانی و پلیس فرودگاه کیش به همراه خانواده های خود نیز در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران صهیونیست در غزه را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن » سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار جزیره زیبای کیش دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی و مردم غزه باشند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11169
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.