• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

فساد در شان نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

  • کد خبر : 1108
  • 30 مهر 1395 - 15:11

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی: فساد در دستگاه های کشوری که هزاران هزارشهید در راه پیروزی آرمان های بلند آن به شهادت رسیده اند شایسته نیست. به گزارش کیشوند نیوز، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به ابلاغ سیاست های انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی به دستگاه های مرتبط و فرمایشات […]

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی: فساد در دستگاه های کشوری که هزاران هزارشهید در راه پیروزی آرمان های بلند آن به شهادت رسیده اند شایسته نیست.

به گزارش کیشوند نیوز، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به ابلاغ سیاست های انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی به دستگاه های مرتبط و فرمایشات ایشان در جمع نخبگان کشور گفت:برملا کردن ریشه های فساد در نظام، خدمتی بزرگ به انقلاب اسلامی و آرمان های امام و رهبری است وبرهمگان در جامعه اسلامی واجب است در ریشه کن کردن فساد تلاش کنند.
امام جمعه کیش با بیان اینکه فساداز۲ محور اساسی در هر کشوری رخنه می کند افزود:انسان هایی که به قدرت می رسند و از مقام خود سوء استفاده می کنندوهمچنین افرادی که با دور زدن قانون،قانونی فساد می کنند از مصادیق بارز فساد در جامعه هستند.
خطیب جمعه کیش با اشاره به اینکه فساد شایسته کشوری که هزاران هزار شهیدخون خود  رانثار به ثمر رساندن  آرمان های بلندآن کرده اند نیست، افزود: عوامل فساد در کشور باید شناسایی و ریشه کن شده ودراین راه باید تشریفات و تعارفها کنار گذاشته شود.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در بخش دیگری از سخنان خود به افشاگری های تاریخی  امام خمینی (ره) در خصوص قانون کاپیتالاسیون پرداخت و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با شجاعت و صلابت هرچه تمام تر در مقابل این قانون ظالمانه ایستادگی کردند و عزت را به ملت ایران بازگرداندند.
وی افزود:  نهال جوانی  که امام خمینی (ره) بنیانگذاری کردند امروزبه درخت تناوری تبدیل شده به نحوی که امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت بلامنازعه در منطقه و جهان  سوژه اصلی رقابت های انتخاباتی  بزرگترین قدرت جهان بشمارمی رود.
خطیب جمعه کیش در پایان سالگرد شهادت فرزند مجاهد و انقلابی امام خمینی (ره) سید مصطفی را به جامعه روحانیت ،حوزه های علمیه و مردم خدا جو تسلیت گفت.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1108
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.