• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

“دانیار جاویدی” رئیس جدید آموزش و پرورش کیش شد

  • کد خبر : 1097
  • 28 مهر 1395 - 14:05
“دانیار جاویدی” رئیس جدید آموزش و پرورش کیش شد

طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش کشور رئیس جدید آموزش و پرورش کیش منصوب شد. به گزارش کیشوند نیوز، مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش کیش عصر روز سه شنبه ۲۷ مهر با حضور مرضیه گرد الگو معاون وزیر آموزش و پرورش کشور و برخی مسئولان محلی در خانه فرهنگ و هنر […]

طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش کشور رئیس جدید آموزش و پرورش کیش منصوب شد.

به گزارش کیشوند نیوز، مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش کیش عصر روز سه شنبه ۲۷ مهر با حضور مرضیه گرد الگو معاون وزیر آموزش و پرورش کشور و برخی مسئولان محلی در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش برگزار شد.

خانم گرد الگو که گویا علاقه زیادی به جزیره کیش دارند و همین چند هفته قبل هم در کیش حضور داشتند، ولی تمایل چندانی به ادامه ماندن هانی معلمی در آموزش و پرورش کیش نداشتند و در این سفر طی جلسه ای سکان هدایت آموزش و پرورش کیش را به دست آقای جاویدی سپردند.

دانیار جاویدی پیش از این رئیس هیئت کاراته استان خراسان شمالی بود ودر کارنامه خود سابقه کمتر از ۷۰ روزه به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان را دارد.

در این مراسم خانم گرد الگو، آقای رضوانی و هانی معلمی به سخنرانی پرداختند.

هانی معلمی رئیس سابق آموزش و پرورش کیش هم در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از حمایت و همراهی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، ادارات، نهادها و ارگان های مستقر در جزیره کیش گفت: متولیان آموزش و پرورش مشعل داران واقعی جامعه هستند.  آنان بشریت را به سمت نور هدایت می کنند و این هدایتگری از ابتدای خلقت بر عهده پیامبران بوده است.

معلمی ضمن اشاره به اینکه بزرگ ترین رسالت آموزش و پرورش، تربیت فرزندان ایران زمین است، عنوان کرد: تمام دستگاه ها، نهادها، ارگانها مدیون معلمان هستند که مسئولیت تربیت فرزندان این مرزو بوم را بر عهده دارند.

وی یادآور شد: دو سال پیش با ارائه طرح آموزش و پرورش الگو آسیب شناسی در تمام مراحل کار انجام شد و در همین راستا نیروی انسانی آموزش و پرورش کیش در بیش از دو هزار ساعت آموزش ضمن خدمت شرکت کردند.

وی در پایان از حمایت و همراهی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در تجهیز و ساخت ۱۳ کلاس درس، نوسازی و افزایش تجهیزات و امکانات آموزشی مدارس و ساخت دو مدرسه نو ساز قدردانی کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات هانی معلمی، حکم ریاست دانیار جاویدی به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش کیش به وی اهداء شد.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1097
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.