• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

حفظ شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان از الزامات دینی و عرفی است

  • کد خبر : 10830
  • 27 اردیبهشت 1397 - 17:40
حفظ شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان از الزامات دینی و عرفی است

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی ویژه کیش بر حفظ شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان به عنوان یکی از مهمترین الزامات شرعی و عرفی تاکید کرد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از کیش پرس، در راستای کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی در ایام ماه مبارک رمضان نشست تعاملی فرماندهی انتظامی ویژه کیش با مدیرعامل و هیئت مدیره و اعضای جامعه مراکز پذیرایی جزیره کیش در محل ستاد این فرماندهی برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش نیز حضور داشت، سرگرد درستی  رئیس اداره اماکن نیروی انتظامی ویژه کیش در خصوص قوانین و مقررات صنفی با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و ضرورت رعایت شئونات اسلامی در حفظ حرمت این ماه توجیهات و تذکراتی به مسئولان واحدهای صنفی ارائه داد.

سرگرد درستی افزود : پلیس در این ماه با نظارت کامل به واحد های صنفی از جمله مراکز پذیرایی ،کافی شاپ ها و غیره با آن دسته از واحد ها و متصدیانی که شئونات اسلامی در این ماه رعایت نکنند قاطعانه برخورد خواهد کرد .

وی همچنین در رابطه با نحوه سرویس دهی هتل ها، رستوران ها و سالن های پذیرایی و شیفت بندی آنها برای ارائه خدمات به مسافران در سطح جزیره توضیحاتی را بیان داشت.

“حسن درستی” به واحدهای صنفی که مجاز به ارائه خدمات به مسافران هستند توصیه کرد: واحدهای صنفی خود را به شکل مطلوب استتار کرده و از ارتکاب اعمالی که موجب خدشه دار شدن حرمت این ماه می شود خودداری کنند.

وی تاکید کرد: با واحدهای صنفی که به صورت غیر مجاز اقدام به توزیع و سروغذا در طول ماه مبارک رمضان کنند برخورد قانونی خواهد شد.

سرگرد درستی حفظ شئونات ماه مبارک رمضان را بر همگان واجب دانست و از دارندگان عذر شرعی روزه داری خواست از خوردن و آشامیدن و انجام کارهای خلاف آداب و شئونات ماه مبارک در انظار عمومی خودداری کنند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی ویژه کیش خاطرنشان کرد: رعایت کلیه دستورالعمل های اماکن عمومی و شئونات اسلامی از سوی کسبه محترم در ماه مبارک رمضان مورد تاکید بوده و بدیهی است فروشندگان مواد غذائی ، رستورانها ، تالارهای پذیرایی ، فست فوت فروشی ها موظف به رعایت این مساله هستند و ماموران انتظامی هم با کسانی که مفررات را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهند کرد .

گفتنی است در پایان این نشست اعضای جامعه مراکز پذیرایی جزیره کیش به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداخته و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره جامعه مراکز پذیرایی نیز ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی انتظامی کیش برای تشکیل این جلسه آمادگی کامل این جامعه را برای همکاری با نیروی انتظامی و حمایت از برنامه ها اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10830
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.