• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کارگاه آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کیش برگزار شد

  • کد خبر : 10829
  • 27 اردیبهشت 1397 - 18:03
کارگاه آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کیش برگزار شد

کارگاه آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روز پنجشنبه با موضوع چگونگی برگزاری رقابتهای فوتبال بین المللی در کیش برگزار شد.

رییس هیات فوتبال منطقه آزاد کیش در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: در این کارگاه یک روزه ۳۰ نفر از فعالان ، پیشکسوتان و دست اندرکاران فوتبال جزیره، آموزش های لازم را زیر نظر ‘ تاتی ‘ نماینده و ناظر فدراسیون فوتبال آسیا از کشور هند فرا گرفتند.

امیر عرب افزود: در این دوره آموزشی تمامی استانداردهای برگزاری یک مسابقه فوتبال در سطح بین المللی توسط ناظر فدراسیون فوتبال آسیا تشریح شد.

وی فعال سازی بخش بین الملل فوتبال جزیره کیش، آشنایی عوامل موسسه ورزش جزیره و هیات فوتبال کیش با روشها و نحوه برگزاری کامل رقابتهای فوتبال در سطح بین المللی را مهمترین هدف از برگزاری این کارگاه عنوان کرد.

وی اظهار داشت: کیش با ظرفیت و پتانسیلی که دارد می تواند مرکزی برای اهداف ملی و بین المللی در رشته فوتبال ایفای نقش کند و به این دلیل لازم است که دست اندرکاران و هیات فوتبال آن با تمامی زوایای برگزاری فوتبال حرفه ای آشنا باشند.

عرب با بیان اینکه استاندارد سازی فوتبال مهترین رویکرد هیات فوتبال در جزیره کیش است، گفت: جزیره کیش تعدادی مدرسه فوتبال دارد که اثر گذاری این مدارس در گرو برگزاری رقابت و مسابقه فوتبال است که تاکنون کمتر شاهد آن بودیم./ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10829
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.