• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

نشست اساتید و دانشجویان دوره بیست و هشتم دافوس آجا با معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش

  • کد خبر : 10682
  • 20 اردیبهشت 1397 - 15:34
نشست اساتید و دانشجویان دوره بیست و هشتم دافوس آجا با معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش

معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برقراری فضای صمیمانه فرهنگی بین ارگانها و نهادهای دولتی و خصوصی کیش یکی از اقدامات ارزشمند دکتر انصاری لاری است و تلاش شده گردشگران در جزیره کیش با فضای فرهنگی و اخلاقی شایسته ای روبرو شوند.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مصطفی خانزادی در این نشست با اشاره به اهمیت بهره گیری از قوانین شرعی و عرفی کشور به عنوان ظرفیتی برای جذب گردشگران داخلی و مسلمانان کشورهای مختلف گفت: جزیره کیش می تواند منطقه ای امن و آرام برای مردم کشورمان و مسلمانان کشورهای دیگر باشد و خانواده ها از تفریحاتی که بر اساس شرع مبین اسلام و مذهب کشورمان است لذت ببرند.

معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: برقراری فضای صمیمانه فرهنگی بین ارگانها و نهادهای دولتی و خصوصی کیش یکی از اقدامات ارزشمند دکتر انصاری لاری است و تلاش شده گردشگران در جزیره کیش با فضای فرهنگی و اخلاقی شایسته ای روبرو شوند.

وی تاکید کرد: بهره گیری از نیروی انسانی توانمند و متخصص یکی از رویکردهای سازمان منطقه آزاد کیش است و جزیره کیش برای توسعه نیازمند بکارگیری افراد دارای تخصص و مرتبط با مشاغل مختلف است تا علاوه بر بخش های سخت افزاری در بخش نرم افزاری نیز خدمات کیفی به گردشگران ارائه کنند.

خانزادی گفت: در بخش ساخت و ساز و اجرای پروژه ها نیز در تلاش هستیم با تسریع عملیات ساخت، کنترل دقیق پروژه ها و اقدامات عمرانی به عنوان الگویی برای کشور مطرح شویم.

معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه با بیان اینکه رویکرد جزیره کیش از ساخت و ساز مسکونی به توسعه گردشگری تغییر یافته است افزود: میزان جمعیت کیش و اسکان در این جزیره باید بر اساس طرح جامع باشد تا این منطقه آزاد کشور از اهداف و ماموریت هایش فاصله نگیرد.

وی طرح جامع کیش را مبنای برنامه ریزی ها برشمرد و تاکید کرد: ادامه روند توسعه کیش و رفع مشکلات داخلی این جزیره همزمان توسط مسئولان حوزه های مختلف در حال پیگیری است. کاهش هزینه ها یکی از برنامه های اجرایی دکتر انصاری لاری بوده است و کاهش ۳۰ درصدی هزینه های سفر به کیش با هدف ایجاد فضای رقابتی از طرح های اجرا شده در چند ماه گذشته بوده است.

گفتنی است اساتید و دانشجویان دوره بیست و هشتم دافوس آجا در سفر به جزیره کیش از بخش های مختلف گردشگری این جزیره دیدن کردند.










 عکاس : حسین تهوّری

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10682
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.