• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی و پیشگیری از اعتیاد برای کارگران جزیره کیش

  • کد خبر : 10561
  • 10 اردیبهشت 1397 - 8:28
برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی و پیشگیری از اعتیاد برای کارگران جزیره کیش

کارگاه آموزشی مهارت های زندگی و پیشگیری از اعتیاد از سوی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای کارگران در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، در این کارگاه آموزشی که عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش برگزار شد، بیش از ۱۰۰ نفر از کارگران فضای سبز، خدمات شهری و اداره بازیافت و پسماند شرکت کردند.

سرهنگ جهان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته کارگر در خصوص برگزاری این کارگاه آموزشی ، گفت: با برگزاری چنین کارگاه هایی ، علاوه بر آشنایی کارگران با مقوله آسیب های اجتماعی و مواد مخدر، سعی می شود تا روحیه ای شاداب و پر نشاط را برای این قشر زحمتکش فراهم کنیم.
وی از فقر فرهنگی به عنوان مهمترین عامل آسیب اجتماعی به کارگران نام برد و افزود: با برگزاری برنامه های آموزشی شاد می توانیم باورهای غلط جامعه را تغییر دهیم.
در این کارگاه آموزشی ، دکتر الهام درستیان استاد دانشگاه و روان شناس در خصوص خودشناسی، ارتباط مؤثر در خانواده ، مهارت حل تعارض های کار و خانواده، اقتدار درونی و مهارت نه گفتن و نقش این موارد در پیشگیری از آسیب ها، مطالبی را ارائه داد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10561
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.