• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

مراسم تجلیل از تلاشگران بهداشت و سلامت برگزار شد

  • کد خبر : 10431
  • 01 اردیبهشت 1397 - 18:52
مراسم تجلیل از تلاشگران بهداشت و سلامت برگزار شد

به‌مناسبت هفته سلامت مراسم مراسم تجلیل از تلاشگران بهداشت و سلامت در دبستان دخترانه الغدیر برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز، صبح امروز مراسمی به‌مناسبت هفته سلامت با حضور رئیس مرکز توسعه سلامت کیش، رئیس آموزش و پرورش کیش، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، نماینده دفتر امام جمعه و برخی دیگر از مسئولان و دانش‌آموزان در دبستان دخترانه الغدیر برای تجلیل از تلاشگران در حوزه بهداشت و سلامت کیش برگزار شد.

دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در آغاز این مراسم گفت: هفته‌ای که در آن حضور داریم هفته ملی سلامت نامگذاری شده است و برنامه های متنوعی در این هفته داریم.تقارن این هفته با اعیاد شعبانیه را به فال نیک می‌گیریم و به شما تبریک می‌گوییم.

وی ادامه داد: بحث عدالت یکی از بحث‌های مهم در حوزه سلامت است و شاهد این هستیم که با سرمایه‌گذاری‌های بسیاری که انجام داده توانسته خدمات نظام سلامت در دورافتاده‌ترین نقط کشور را به نحو احسن در اختیار مردم قرار دهد.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در ادامه با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت: در این طرح سعی شده است که با کمترین هزینه، بیشترین کارآیی در جهت پیشگیری از بیماری‌ها و ارتقاء سطح سلامت مردم صورت پذیرد که این امر از طریق آموزش‌های همگانی و انجام روش‌های آزمایشگاهی محقق می‌گردد. همین امر موجب شده که ما به یکی از کشورهای بسیار موفق در ارائه خدمات سلامت در سطح منطقه تبدیل شویم و این از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است که توانسته با سرمایه گذاری در حوزه سلامت به این مهم دست یابد.

دکتر رضانیا ادامه داد: بدین منظور مرکز توسعه سلامت کیش این افتخار را دارد که به‌عنوان خط مقدم اجرای طرح نظام سلامت در جزیره کیش به ساکنین این جزیره خدمات‌رسانی انجام دهد. خوشبختانه بر اساس شاخص‌های موجود یکی از موفق‌ترین بخش‌های کشور در ارائه خدمات سلامت مرکز توسعه سلامت کیش بوده است. به همین جهت از کلیه همکارانم در مرکز توسعه سلامت کیش قدردانی ویژه دارم که در این چهار ساله که در خدمت آنها بودم، مشاهده کردم که چگونه نهایت سعی و تلاش خود را انجام دادند که خدمات خوب و با کیفیت را به مردم جزیره ارائه دهند.

رضانیا در ادامه گفت: خود نظام سلامت در ارتقا سلامت زندگی مردم شاید حدود ۲۵ درصد بیشتر نقش نداشته باشد و ۷۵ درصد دیگر را مشارکت خود مردم در بر می‌گیرد. خدا را شکر در نقطه‌ای واقع شدیم که این مشارکت‌ها در حوزه سلامت در حد اعلا قرار دارد.

رضانیا افزود: از مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش به‌خاطر همکاری‌های مستمر و ارائه نقطه نظرات مثبت از طرف آنها تقدیر تشکر می‌کنم.همچنین از مسئولان آموزش و پرورش کیش در رأس آن آقای زینالی تشکر دارم که با کمک آنها برای بهبود سلامت یکی از بزرگترین گروه‌های هدف یعنی دانش آموزان کمک کردند. از نیروی انتظامی، سازمان بهزیستی، هلال احمر و همه آنهایی که ما را در این امر یاری می‌کنند کمال تشکر را دارم و امیدواریم که در سال جاری بتوانیم در حوزه سلامت گامی بهتر و محکم تر در جهت ارتقاء سلامت مردم برداریم.

در ادامه این مراسم سرود و نمایش توسط دانش‌آموزان اجرا شد و در پایان  نیز از برخی تلاشگران در حوزه سلامت با اهدای لوح، تقدیر به‌عمل آمد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10431
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.