• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

نظارت شبانه روزی بر حمل و نقل عمومی جزیره کیش در ایام نوروز ۹۷

  • کد خبر : 10177
  • 07 فروردین 1397 - 16:05
نظارت شبانه روزی بر حمل و نقل عمومی جزیره کیش  در ایام نوروز ۹۷

سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش از نظارت شبانه روزی بر ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام پر ترافیک نوروز با هدف تسهیل تردد گردشگران و شهروندان خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، عباسعلی نجاتی سلیم سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش با بیان اینکه در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی کیش سعی شده تا از ظرفیت های موجود جزیره در این حوزه استفاده شود، افزود: با توجه به حجم ترددها در ایام تعطیلات نوروز، علاوه بر ۷۹ دستگاه مینی بوس فعال در جزیره، حدود ۴۰ دستگاه مینی بوس خطی از سرزمین اصلی به جزیره کیش آورده شد و به سرویس دهی به ساکنان و گردشگران نوروزی مشغول هستند.
وی در خصوص برخورد با خودرو های شخصی و پلاک سفید که در این ایام اقدام به جابجایی مسافر می‌کنند، گفت: نظارت و برخورد با خودرو‌های متخلف بر عهده نیروی انتظامی کیش است اما واحد های گشت و نظارت حمل و نقل عمومی کیش در صورت رویت چنین تخلفی، به نیروی انتظامی و پلیس راهور گزارش می دهند تا با راننده متخلف برخورد قانونی شود.
مدیر حمل و نقل عمومی کیش با بیان اینکه به منظور ساماندهی به وضعیت حمل و نقل عمومی و روان سازی ترافیک شهری، تیم های گشت به صورت مستمر بر فعالیت خدمات رسانی تاکسی ها و مینی بوس ها نظارت می کنند، گفت: از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۴ فروردین و دور اول سفرهای نوروزی بیش از ۲ هزار و۴۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ حمل و نقل کیش ثبت شد و از این تعداد ۳۰ شکایت منجر به توقیف ۴ خودرو شد و ۱۵تخلف اجرایی نیز با گرفتن تعهد از رانندگان به سازش انجامید.
وی همچنین از اعلام ۱۰۶ گزارش مفقودی وسایل به جا مانده گردشگران در تماس با سامانه ۱۴۱ حمل و نقل خبر داد و افزود: از موارد یاد شده ۴۰ مورد کشف و ۱۲ مورد به صاحبان تحویل داده شد.
مدیر حمل و نقل عمومی کیش ضمن اشاره به اینکه نرخ کرایه مینی بوس ها در داخل مینی بوس ها نصب شده است، گفت: این نرخ گذاری به دفعات از سوی رسانه های جمعی به عموم مردم نیز اطلاع رسانی شده است.
نجاتی سلیم در ادامه گفت: در حال حاضر ۶۵۰ دستگاه تاکسی تلفنی و خطی در مناطق مختلف جزیره، مسافران را جابجا می کنند و نرخ کرایه همه تاکسی ها نیز بر اساس تاکسی متر محاسبه می شود.
لازم به ذکر است، شهروندان و گردشگران کیش می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ و یا شماره ۴۴۴۲۰۰۸۶، نظرات، پیشنهادات و یا شکایات خود را با مدیریت حمل و نقل عمومی کیش در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10177
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.