• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آرامش و رضایت گردشگران مهمترین هدف پلیس در تعطیلات نوروزی

  • کد خبر : 10126
  • 29 اسفند 1396 - 8:20
آرامش و رضایت گردشگران مهمترین هدف پلیس در تعطیلات نوروزی

اعضای قرارگاه ستاد نوروزی جزیره کیش در سالن جلسات قرارگاه امام علی (ع) ستاد این فرماندهی، با حضور سرهنگ رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی و دریابانی کیش و رییس قرارگاه ستاد نوروزی ، گردهم آمدند و راهکارهای ارایه خدمات بهتر به مردم را بررسی کردند.

به گزارش کیشوند نیوز، سرهنگ “رحیم جهانبخش” در حاشیه برگزاری دومین جلسه قرارگاه نوروزی با اعلام این مطلب افزود: این فرماندهی برای تأمین امنیت مسافران و گردشگران نوروزی در تعطیلات نوروز ۹۷ اقدامات گسترده ای را در چندین محور در دستورکار قرار داد.

جهانبخش تصریح کرد: این فرماندهی به منظور کنترل مراکز اقامتی بطور شبانه روزی لیست مسافران این واحدها را تحت کنترل قرار داده و با افرادی که احیاناً قصد خدشه دار کردن فضای آرام جزیره را داشته باشند برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: به منظور سرویس دهی مطلوب به میهمانان عزیز انتظار می رود مسافران و گردشگران محترم با رعایت شئونات اخلاقی، نیروی انتظامی را در تأمین امنیت عمومی یاری نمایند.

سرهنگ جهانبخش با تشریح برنامه های این فرماندهی در مقوله ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی گفت: این فرماندهی با تشدید فعالیت ها و تقویت گشت های محسوس و نامحسوس کنترل اوضاع و شناسایی افراد هنجار شکن و فعالیتهای پنهانی آنها را مورد توجه و با تعامل مقامات قضایی با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.

وی گفت: مسافران عزیز جهت اقامت در جزیره زیبای کیش به هیچ وجه از سوئیت های شبانه و منازل استیجاری غیرمجاز استفاده نکنند و جهت اطمینان خاطر و تأمین امنیت جانی و مالی به مراکز اقامتی دارای مجوز مراجعه کنند.

جهانبخش افزود: مسافران و گردشگران عزیز در هتل ها و مراکز اقامتی دارای مجوز قانونی که مورد تأیید سازمانهای ذیربط می باشد اقامت نموده تا با اطمینان خاطر رفاه حال خانواده خود را تأمین کنند.

رییس ستاد قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی ویژه کیش در پایان خاطرنشان کرد: با هرگونه آلودگی صوتی از سوی رانندگان خودرو و همچنین پخش موسیقی غیرمجاز در اماکن عمومی برخورد خواهد شد و مردم عزیز می توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی مراکز عمومی و اقامتی و پذیرایی مراتب را به شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10126
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.