• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

انتصاب دکتر خلخالی به‌عنوان مدیرکل غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی کشور

  • کد خبر : 10066
  • 26 اسفند 1396 - 8:30
انتصاب دکتر خلخالی به‌عنوان مدیرکل غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی کشور

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور احکام جداگانه ای دکتر محمد توانایی را به عنوان سرپرست اداره کل درمان مستقیم و دکتر محمد خلخالی را به عنوان مدیرکل درمان غیرمستقیم این سازمان منصوب کرد.

دکتر خلخالی بیمارستان کیشبه گزارش کیشوند نیوز از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در احکام صادر شده از سوی دکتر سیدتقی نوربخش آمده است: امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت ها و سرمایه های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده بویژه اصول و سیاست های نظام جامع تأمین اجتماعی در ارائه خدمات درمانی مناسب و با کیفیت و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمائید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسألت می نمایم.

دکتر توانایی، پیش از این مدیرکلی درمان غیر مستقیم سازمان تأمین اجتماعی را بر عهده داشت.

دکتر خلخالی نیز پیش از این انتصاب مسئولیت هایی از جمله مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مازندران، ریاست بیمارستان چالوس و ریاست بیمارستان منطقه آزاد کیش را بر عهده داشته است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10066
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.