• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

فرمانده انتظامی ویژه کیش در پیامی از مردم و مسئولان تشکر کرد

  • کد خبر : 10014
  • 24 اسفند 1396 - 17:33
فرمانده انتظامی ویژه کیش در پیامی از مردم و مسئولان تشکر کرد

فرمانده انتظامی ویژه کیش در اطلاعیه ای از تعامل و همراهی بسیار خوب مردم با فرهنگ جزیره زیبای کیش در شب چهارشنبه آخر سال با مأموران انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

متن کامل پیام تقدیر سرهنگ “رحیم جهانبخش” به شرح ذیل می باشد:

با استعانت از درگاه حضرت باریتعالی، شب چهارشنبه آخر سال در جزیره کیش با کمترین حوادث و در کمال امنیت و آرامش به پایان رسید.

همکاری و همدلی مردم، مسئولان، اعضای محترم شورای تامین و دستگاه های امدادی با نیروی انتظامی و اقدامات فرهنگی پلیس و آگاهسازی شهروندان در کاهش آسیب های این شب بسیار تاثیرگذار بود.

بدون شک تولید و حفظ امنیت یک مثلث سه ضلعی است که پلیس، حاکمیت و مردم سه ضلع آن هستند و تا زمانی که این سه ضلع با یکدیگر در مسیر برقراری امنیت مطلوب هماهنگ نباشند امنیت برقرار نمی شود .

تردیدی نیست سهم و نقش یکایک دستگاه های اجرایی و امدادی و مسئولان محترم آنان که با همدلی و همراهی موجبات ایجاد یک امنیت و آرامش خوب در این شب شدند یک نقش بی بدیل و غیر قابل انکار است.

بدین وسیله مراتب تقدیر اینجانب و سایر همکارانم را از این لطف بیکران شما خوبان بویژه رییس و اعضای محترم شورای تامین جزیره کیش را اعلام نموده و در پایان به مردم عزیز و ولایتمدار جزیره زیبای کیش اطمینان می دهیم تا مادامی که خدمتگزار این مردم شریف و مسافران و گردشگران باشیم، از هیچ تلاشی در راه اعتلاء و سربلندی این منطقه از میهن عزیز دریغ نورزیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10014
تبلیغات بنری تلگرام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.