• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان درجزیره کیش گشایش یافت

  • کد خبر : 577
  • 29 اردیبهشت 1395 - 23:56
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان درجزیره کیش گشایش یافت

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان در جزیره کیش آغاز به کار کرد. مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران گفت: از مجموع ۱۲۴ شرکت حاضر در این نمایشگاه، ۱۱۲ شرکت داخلی و ۱۲ شرکت و نمایندگی خارجی از ۱۷ کشور جدیدترین دستاوردها و توانمندی های خود را به نمایش گذاشته اند . محمد حسین […]

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان در جزیره کیش آغاز به کار کرد.

مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران گفت: از مجموع ۱۲۴ شرکت حاضر در این نمایشگاه، ۱۱۲ شرکت داخلی و ۱۲ شرکت و نمایندگی خارجی از ۱۷ کشور جدیدترین دستاوردها و توانمندی های خود را به نمایش گذاشته اند .
محمد حسین کلاتهایی افزود: ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات و تعامل بیشتر بین تولیدکنندگان و فعالان عرصه ساخت وساز، معرفی و نمایش بخشی از توانمندی های تولیدی و صادراتی، شناخت توانمندی ها و کمبودهای صنعت ساختمان و آشنایی با پیشرفت های روز این صنعت از اهداف برگزاری این نمایشگاه بین المللی است.
وی مصالح ساختمان پایه، ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، آسانسور و بالابرها، خانه های پیش ساخته، نقشه کشی و طراحی، شبکه های تصفیه آب، تاسیسات و سامانه های گرمایشی و سرمایشی، ابزار آلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی ، یراق آلات ،سنگ های ساختمانی، رنگ ، چسب، رزین و عایق، درب های اتوماتیک، دکوراسیون و معماری داخلی ، شیرآلات بهداشتی ،کاشی، سرامیک، پارکت و پوشش های کف ،لوله و اتصالات ، تجهیزات و لوازم ایمنی کار را مواردی عنوان کرد که در این نمایشگاه عرضه شده است.
برگزاری همایش تخصصی سازمان نظام کاردانی از برنامه های جنبی نمایشگاه تا ۳۱ اردیبهشت دایر است.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=577
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.