• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

۸۸ جریمه ۵۰۰هزار تومانی/ پلمب ۹۳ خانه شبانه

  • کد خبر : 18610
  • 20 فروردین 1399 - 17:54
۸۸ جریمه ۵۰۰هزار تومانی/ پلمب ۹۳ خانه شبانه

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش گفت: ۸۸ راننده متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی در جزیره کیش ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

به گزارش کیشوند نیوز، فرمانده انتظامی کیش در رابطه با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و منع تردد در نوار ساحلی کیش از توقیف ۱۲ خودرو خبر داد و گفت: با اجرای منع تردد در نوار ساحلی تاکنون ۸۸ خودرو جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شده‌اند و تا ابلاغ جدید شورای سلامت این طرح همچنان به قوت خود باقی است.

وی از توقیف ۹ فروند قایق تندرو که به‌صورت غیرمجاز از سواحل چارک به کیش مسافر جابه‌جا می‌کردند خبر داد و افزود: از این شناورها ۲۹ مسافر نیز به بیمارستان منتقل شدند تا سلامت آنها مورد بررسی قرار گیرد.

سرهنگ علی اصغر جمالی همچنین از کشف و ضبط ۷۰۰ لیتر الکل غیرمجاز و توقیف ۱۲۰۰ عدد ماسک خبر داد و افزود: تا کنون  ۱۲ واحد صنفی متخلف و ۹۳ واحد خانه شبانه که به‌صورت غیر مجاز فعالیت دارند پلمب شدند.

وی با اعلام رضایت از رعایت کیشوندان در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: با توجه به بازدیدهایی که انجام می‌شود بسیاری از مردم رعایت می‌کنند و از آنها تشکر می‌کینم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18610
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام
    ضمن عرض تبریک به مناسبت بعثت پیامبر اسلام و یگانه نور خداوندگار به برادران زحمتکش نیروی انتظامی و همه کسانی که در طرح سلامت کیش فعالیت دارند ،
    یک عرضی از فرماندهی محترم نیروی انتظامی کیش دارم ،
    جناب سرهنگ جمالی ، بنده به عنوان یک کیشوند که از ابتدای قرنطینه در اجرای در خانه بمانید را به همراه خانواده خود رعایت نموده و بسیاری از مسایل مهم شورای سلامت را انجام دادیم ولی ناراحتی من و شاید تعدادی از ساکنین کیش اینکه تکلیف آنهایی که به تعطیلات رفته و همین روزهاست که برمیگردند ، چیست؟ آیا با یک تب سنج در مبادی ورودی کیش ، کار افرادی که احیانا ناقل ویروس کرونا هستند ، مشکل مرتفع و برطرف می شود ؟ آیا بعد از ۱۴ روز استاندارد امکان وجود کسی شناخته شود؟ و در طول این ۱۴ کجا که نرفته باشد !
    خواهشمندم جلوی فاجعه ای که ممکن است در پیش رو داشته باشیم به ما و همه ساکنین کیش و به جامعه کمک کنید
    ۲۰ فروردین ماه ۹۹