• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

ارتش دینی و اخلاق مدار، ملت را سرمایه خود می داند

  • کد خبر : 15324
  • 28 فروردین 1398 - 16:48
ارتش دینی و اخلاق مدار، ملت را سرمایه خود می داند

به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ، فرمانده انتظامی ویژه کیش در پیام تبریکی این روز را به فرماندهی معظم کل قوا ، نیروهای مسلح و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت.

به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی، فرمانده انتظامی ویژه کیش در پیام تبریکی این روز را به فرماندهی معظم کل قوا ، نیروهای مسلح و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام تبریک، سرهنگ “علی اصغر جمالی” فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) که فرمودند: ارتش اساس یک مملکت است، آورده است :

روز”۲۹ فروردین” یادآور ذکاوت و نیز عنایت ویژه رهبر کبیر انقلاب اسلامی به دلاور مردان و جان برکفان همیشه سرافرازی است که زیر پرچم ولایت و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه ای نیاسودند و برای اهتزاز گوهر ایمان، عزت و شرافت بر تارک زخم دیده این مرز و بوم، جان در کف اخلاص نهادند.

اقتدار و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل مجاهدت ها و جانفشانی های شهیدان سرافرازی همچون، صیاد شیرازی و هزاران شهید، جانباز، آزاده و رزمنده صبوری است که عمر، جوانی و قدرت خود را وقف خدمت به مردم و حفظ و حراست و پاسداری از کشور نموده اند.

ارتش نماد استواری و اراده پولادین ملت است و اوج شکوه و تجلی این نماد مقدس، در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی در مقابل دیدگان آحاد مردم و در برابر خداوند تبارک و تعالی به نمایش گذارده شد.

امروز مفتخریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران پرتوان، همچون سال های دفاع مقدس و متکی به سلاح ایمان و بهره ور از تکنولوژی روز دنیا قدرتمند ترین ارتش منطقه بوده پاسدار کیان اسلامی خویش است .

شجاعت شما دل تمامی میهن دوستان و اسلام باوران را شاد کرده است، شما در‌ ‌صحنه های سخت کارزار به دشمنان میهن عزیزمان آموختید که دیگر خیال تعرض به‌ ‌کشورمان و مکتب حیاتبخش هم میهنانمان را ننمایند.

در بخش پایانی این پیام آمده است:

اینجانب “۲۹ فروردین ماه” سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشته و از خداوند بصیر و حکیم سلامتی، بهروزی و توفیقات بیش از پیش شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه توجهات و عنایات حضرت بقیه الله اعظم (عج) و تحت زعامت حکیمانه ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی ویژه کیش
سرهنگ علی اصغر جمالی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15324
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.