• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آخر هفته‌های شاد همراه با تفریحات سالم برای کیشوندان و گردشگران + برنامه‌ها

  • کد خبر : 1240
  • 11 آبان 1395 - 22:07
آخر هفته‌های شاد همراه با تفریحات سالم برای کیشوندان و گردشگران + برنامه‌ها

چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته پیاده راه هنر و مسابقه ماشین های کنترلی ویژه کودکان و نوجوانان در جزیره کیش برگزار می شود. بعد از استقبال خوب کیشوندان و گردشگران از برنامه های تفریحی آخر هفته، معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش تصمیم بر گسترش نسبی این برنامه ها از نظر زمانی و مکانی […]

چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته پیاده راه هنر و مسابقه ماشین های کنترلی ویژه کودکان و نوجوانان در جزیره کیش برگزار می شود.

بعد از استقبال خوب کیشوندان و گردشگران از برنامه های تفریحی آخر هفته، معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش تصمیم بر گسترش نسبی این برنامه ها از نظر زمانی و مکانی گرفت.

بدین منظور به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مسابقه ماشین های کنترلی ویژه کودکان و نوجوانان و خانواده ها و پیاده راه هنر چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در پارک خانواده و روزهای جمعه هر هفته از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در پارک ماهیگیر جنب مرکز همایش های کیش برگزار می شود.

بنابر این گزارش، این مسابقه در ۲ رشته سرعت و مارپیچ برگزار می شود و در پایان مسابقه به ۱۰ نفر برگزیده جوایزی اهداء می شود.

همچنین ، در ایستگاه هنر و  پیاده راه هنرکیش، هنرمندان کار آفرین جزیره، از ساعت ۱۹ تا ۲۲ هر پنجشنبه مقابل تالار شهر کیش و از ساعت ۱۹ تا ۲۲ هر جمعه در پارک ماهیگیر کیش به عرضه محصولات و صنایع دستی می پردازند.

شایان ذکر است ، این برنامه ها از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ایجاد شادی و نشاط بین ساکنان و گردشگران کیش برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1240
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.