• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

تخلیه و بارگیری کالا در بندر کیش به مرز ۱.۲ میلیون تن رسید

  • کد خبر : 1226
  • 11 آبان 1395 - 17:21

مدیراداره بندروکیش ازجابه حایی یک میلیون ودویست هزارتن انواع کالا دراین بندر از ابتدای امسال تا کنون خبرداد.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از جابه‌جایی حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن انواع کالا در این بندر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

703768

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمدجهانشاهی گفت: در هفت ماهه گذشته بالغ بریک میلیون و ۱۶۴ هزار و ۵۲۹ تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بندرگاه کیش بارگذاری و تخلیه شد،که از این میزان ۹۷۰ هزار و ۵۱۲ تن کالای غیرنفتی و ۱۹۴ هزار و ۱۷ تن کالای نفتی بود. وی سهم عملیات  مربوط به صادرات غیرنفتی در این بندر را رقمی بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ تن و حجم واردات اینگونه کالا را ۳۳ هزار و ۲۳۲ تن اعلام کرد.

محمدجهانشاهی نسب حجم عملیات جابه جایی کالای غیرنفتی در این بندر را ۹۳۵ هزار و ۴۸۰ تن اعلام کرد. وی در۷ ماهه گذشته مجموعه تردد شناورها به بندرگاه کیش را ۷هزار و ۳۵۰ فروند اعلام کرد و گفت: از آغاز امسال تاکنون ۴۶هزار و ۱۸۲ دستگاه خودرو با شناورهای لندینگ کرافت در مسیرهای دریایی کیش, بندرآفتاب, چارک جابه جا شدند که ۲۳% افزایش داشته اند.

وی به تراوری ۲۸۰ هزارو ۹۱۲ نفر مسافر از این بندر گفت: در این زمینه نسبت سال گذشته %۶ رشد داشتیم.

وی همچنین اظهار داشت: از دیگر فعالیتهای به ثبت رسیده ۲۷۶ هزار و ۹۹۲ نفرگشت دریایی و شناورهای تفریحی است که امسال این بخش از فعالیتهای دریایی ۵۲% افزایش داشته است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1226
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.