• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
9

بازیکن و مربی پیشین تیم ملی والیبال، سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش شد+ رزومه

  • کد خبر : 10297
  • 21 فروردین 1397 - 10:02
بازیکن و مربی پیشین تیم ملی والیبال، سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش شد+ رزومه

طی حکمی از سوی ابراهیم انصاری لاری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محمود افشاردوست به عنوان سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش منصوب شد.

محمود افشاردوستبه گزارش کیشوند نیوز، طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، بهرام افشاردوست مربی و بازیکن سابق تیم ملی والیبال کشور به عنوان سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش منصوب شد. در این حکم آمده است: “نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان عضو هیأت مدیره (موظف) و سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش منصوب می شوید. امید است با توکل به پروردگار حکیم پیوسته قرین توفیق باشید.”

محمود افشاردوست دبیرکل پیشین فدراسیون والیبال ایران، بازیکن و مربی سابق تیم ملی والیبال ایران است.

افشاردوست، در سال ۱۳۷۰ به تیم ملی جوانان ایران دعوت شد و در سال ۱۳۷۳ به عنوان باارزش‌ترین بازیکن جوانان آسیا دست یافت. او در سال ۱۳۷۴ به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و تا شهریور سال ۱۳۸۲ در تیم ملی بزرگسالان حضور داشت و در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ به مدال نقره و در مسابقات قهرمانی آسیا (چین) ۲۰۰۳ به مدال برنز دست یافت.

افشاردوست از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۹ دستیار سرمربی تیم ملی ایران بود و در سال ۱۳۹۰ دستیار سر مربی تیم ملی نوجانان ایران در مسابقات فهرمانی جهان (آرژانتین) بوده و در سال ۱۳۹۱ به عنوان دبیرکل فدراسیون والیبال ایران معرفی شد.

چندی پیش و بعد از تغییر ریاست فدراسیون والیبال، افشاردوست تصمیم می گیرد که از دبیرکلی این فدراسیون استعفا دهد که گویا بعد از استعفا پیشنهاد ریاست موسسه ورزش و تفریحات کیش به او می شود.

انتصاب افشاردوست جوان در کنار بهرام افشارزاده با تجربه، می تواند ترکیبی باشد که ورزش کیش را احیا کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10297
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.