• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

کاشت سه اصله نهال به یاد شهدای فاطمی ناجا در ستاد انتظامی کیش

  • کد خبر : 9959
  • 22 اسفند 1396 - 16:02

همزمان با بزرگداشت روز شهدا، سه اصله نهال توسط هیئت رئیسه فرماندهی انتظامی کیش در محوطه ستاد این فرماندهی کاشته شد.

به گزارش خبرگزاری کیشوندنیوز، سرهنگ”رحیم جهانبخش” گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و به نام شهدای والا مقام ناجا، همزمان با روز بزرگداشت شهدا، تعدادی نهال در محوطه ستاد انتظامی کیش کاشته شد .

سرهنگ جهانبخش در ادامه اظهار داشت: کاشت نهال به منظور گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدا، بی شک اذهان عمومی را معطوف به فرهنگ جهاد و شهادت می کند و در شرایط کنونی اینگونه اقدامات نمادین می تواند بیانگر بخشی از روح آرمان خواهانه مردم این مرز و بوم باشد.

وی با تاکید بر اینکه کاشت درخت به یاد شهدا کاری نیکو و امری پسندیده است،افزود: با کاشت هر نهال به یاد شهدا، از طرفی یاد و خاطره آنها زنده می شود و از طرفی دیگر نیز فواید زیست محیطی کاشت درخت را شامل خواهد شد.

سرهنگ جهانبخش اضافه کرد: درختکاری و فرهنگ نگهداری از طبیعت باید به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود تا به این واسطه، محیط زیستی پاک و عاری از آلودگی برای زندگی انسان‌ها پدید آید.

جهانبخش ادامه داد: اهمیت درخت و درختکاری در اسلام به قدری است که پیامبر اسلام (ص) فرمودند؛ اگر قیامت فرا رسیده باشد و در دست انسان نهالی باشد باید در فرصت باقی مانده تا آخرت آن نهال را کاشت.

فرمانده انتظامی ویژه کیش در پایان با اشاره به حادثه خیابان پاسداران و شهادت سه تن از ماموران نیروی انتظامی، اظهارداشت: وقوع این حادثه و شهادت این عزیزان برای ما و خانواده معزز شهدا، بسیار سخت و سنگین است و اجازه نمی‌دهیم خون پاک شهدا پایمال شود.‏

گفتنی است، در ناآرامی‌های خیابان پاسداران تهران، ۳نفر از کارکنان نیروی انتظامی به نام‌های گروهبان یکم «رضا امامی»، گروهبان یکم «محمدعلی بایرامی» و سرباز وظیفه «رضا مرادی علمدار» از یگان امداد پلیس پایتخت به شهادت رسیدند.‏

منبع/پلیس کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9959
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.