• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی سرطان جهت راه‌اندازی مرکز درمان سرطان در کیش

  • کد خبر : 9918
  • 20 اسفند 1396 - 13:58
برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی سرطان جهت راه‌اندازی مرکز درمان سرطان در کیش

سمپوزیوم سرطان با حضور متخصصان مطرح داخلی و خارجی به‌منظور راه‌اندازی مرکز درمان سرطان در کیش (Kish Cancer Center) برگزار خواهد شد.

kcc مرکز در مان سرطان کیشبه گزارش کیشوند نیوز، دکتر محمد امین افراسیابی دبیر اجرایی سمپوزیوم بین‌المللی بیماری سرطان کیش در نشست خبری در رابطه با این گردهمایی گفت: به‌همت سازمان منطقه آزاد کیش و با تلاش‌هایی که از چندین ماه قبل توسط تیم‌ راه‌اندازی “مرکز سرطان کیش” (KCC) صورت گرفت، روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه ۹۶ سمپوزیوم درمان بیماری سرطان در جزیره کیش برگزار خواهد شد که در این سمپوزیوم  یک روزه حدود یکصد نفر از متخصصان برجسته علم پزشکی از جمله پروفسور بابک جوان حضور خواهند داشت.

دکتر افراسیابی با اشاره به اسقبال بسیار خوب پزشکان برای شرکت در این سمپوزیوم گفت: از تمامی اساتید برجسته در زمینه درمان سرطان دعوت به‌عمل آمده است و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی هم صورت گرفته شد، اساتیدی که در این گردهمایی حاضر می‌شوند از چهره‌های جهانی و مطرح هستند که اعلام آمادگی خود را هم برای درمان بیماران از طریق kcc اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این سمپوزیوم علاوه بر درمان سرطان به روش جراحی، روش‌های دیگری از درمان نیز در زمینه سرطان پروستات، روده بزرگ و سینه هم بررسی خواهد شد.

وی با اعلام اینکه همزمان با برگزاری سمپوزیوم به‌نوعی مرکز سرطان کیش (kcc) هم راه‌اندازی خواهد شد گفت: برگزاری این سمپوزیوم در واقع آغاز به‌کار مرکز سرطان کیش نیز خواهد بود و برنامه ریزی شده که برای شروع کار چند عمل جراحی هم توسط پروفسور جوان در روز قبل از برگزاری گردهمایی انجام شود، این مرکز به‌طور موقت و با توجه به بضاعت‌های موجود، در بیمارستان کیش راه‌اندازی خواهد شد که با برگزاری سمپوزیوم‌های آتی و ربرسی ضعف‌ها و نقاط قوت، این پروژه سیر تکاملی خود را طی خواهد کرد.

افراسیابی ادامه داد: تامین نیروی انسانی متخصص اولویت اصلی راه‌اندازی kcc هست که با برگزاری این سمپوزیوم و ظرفیت جزیره کیش در حوزه توریسم درمانی و امکان تردد آسان اتباع خارجی به منطقه آزاد کیش، توانستیم به این مهم دست یابیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9918
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.