• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

برگزاری کارگاه آموزشی بین‌المللی طراحی خدمات در پردیس کیش دانشگاه تهران

  • کد خبر : 9898
  • 19 اسفند 1396 - 19:25
برگزاری کارگاه آموزشی بین‌المللی طراحی خدمات در پردیس کیش دانشگاه تهران

کارگاه آموزشی بین‌المللی طراحی خدمات با موضوع آینده‌ گردشگری، سناریو پردازی برای مدل‌های خدمات و کسب و کارهای نو با حضور ۳ نفر از اساتید برجسته دانشگاه برانشواگ آلمان توسط گروه طراحی صنعتی پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه تهران برگزار شد.

دکتر خداداده پردیس کیش دانشگاه تهرانبه گزارش کیشوند نیوز، خانم دکتر یاسمن خداداده مدیرگروه طراحی صنعتی و عضو هیئت علمی پردیس کیش دانشگاه تهران که سرپرستی این کارگاه را بر عهده دارد، گفت: کارگاه بین المللی طراحی خدمات با حضور ۶۰ نفر دانشجو و فارغ التحصیل رشته های مدیریت گردشگری، معماری و طراحی صنعتی و برخی اساتید داخلی این رشته ها از امروز شنبه آغاز شد و تا ۲۳ اسفنده ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این کارگاه در راستای برگزاری موفق دوره‌های آموزشی بین‌المللی در پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه تهران و استقبال دانشجویان داخلی و خارجی از این دوره‌ها و همچنین درخواست‌های اساتید برجسته دانشگاه‌های معتبر دنیا و با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش در حال برگزاری است.

دکتر خداداه افزود: کارگاه بین المللی طراحی خدمات به صورت یک دوره فشرده پنج روزه با ارائه اساتید برجسته دانشگاه برانشواگ آلمان، پروفسور ولف گنگ یوناس که در دنیا در زمینه طراحی مطرح است و پروفسور منوال کرتزر اساتید برجسته معماری و دکتر مهدی موزونی، دانش آموخته دانشگاه تهران که در حال گذراندن دوره پسا دکتری در این دانشگاه است، انجام خواهد شد.

مدیرگروه طراحی صنعتی پردیس تهران گفت: در این دوره مطالب تئوری از سوی اساتید بیان شده و تمرین‌های عملی تا ساخت مدل، آموزش سناریو پردازی و خلق مدل و انجام فرآیندهای آینده پژوهی ارائه خواهد شد.

خداداده افزود: در پایان دوره شرکت کنندگان نتایج آموخته‌های خود را در قالب نمایشگاهی در معرض دید قرار داده و به آنها گواهی شرکت در کارگاه به صورت مشترک از سوی دانشگاه برانشواگ آلمان و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران اعطا خواهد شد.



لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9898
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.