• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

طرح مسئله حجاب اجباری توطئه جدید دشمنان ومسئله ای انحرافی است/ برخی خواص در جامعه خط دشمن را دنبال می کنند

  • کد خبر : 9889
  • 18 اسفند 1396 - 17:31
طرح مسئله حجاب اجباری توطئه جدید دشمنان ومسئله ای انحرافی است/ برخی خواص در جامعه خط دشمن را دنبال می کنند

امام جمعه کیش گفت: طرح مسئله حجاب اجباری بحث بیهوده وانحرافی است که برخی خواص با انگیزه های خاص به آن ورود کرده و از دشمن دنباله روی می کنند.

به گزارش کیشوند نیوز از کیش پرس، حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه با تبریک سالروز ولادت با سعادت دخت نبوت و مادر امامت حضرت زهرا(س) و با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی بر ترک گناه تاکید و اظهار کرد: بی تردید ترک گناه آسان تر است از طلب توبه، زیرا معلوم نیست انسان پس از گناه فرصت و توفیق توبه را بیابد.

وی با اشاره به طرح مسئله حجاب اجباری در جامعه اسلامی افزود: طرح این مسئله یک بحث بیهوده، انحرافی و خطرناکی است که برخی خواص جامعه نیز با انگیزه های خاص به آن دامن زده و مطرح می کنند

امام جمعه کیش تاکید کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری دشمنان اسلام امروز فعالیت های زیادی می کنند، پول های زیادی خرج کرده و می کنند، صدها رسانه را برای اینکه هویت زن مسلمان ایرانی را تحت تاثیر قرار دهند در اختیار گرفته اند.

وی ادامه داد: اما به فضل الهی می بینیم که خواهران و مادران ما ایمانشان آنقدر مستحکم است که تلاش های آن ها به نتیجه نرسیده است و بنابر فرموده رهبری تنها نتیجه آن این بوده است که تعدادی از دختران با انگیزه ها خاص و انحرافی روسری از سر برداشته اند اگر چه این کار بدی است اما دشمنان نتوانسته اند با این روش ها در فرهنگ دینی ما تاثیر گذار باشند.

خطیب جمعه کیش افزود: مسئله ای که بسیار خطرناک است و رهبر معظم انقلاب،علمای اسلام و مراجع را نگران کرده است تا موضع گیری کنند طرح بحث حجاب اجباری در جامعه است که مسئله ای بسیار خطرناک بوده و به معنای این است که عده ای خط دشمن را دنبال می کنند و کاری را که دشمن موفق به انجام آن نشده امروز برخی خواص دنبال می کنند

وی با تاکید بر اینکه اظهار نظر در حوزه های تخصصی فقط حق متخصصان هر حوزه است افزود: به همین دلیل علمای دین و مراجع در علوم شیمی، فیزیک یا پزشکی دخالت نمی کنند زیرا هر کارشناس و متخصصی باید در حوزه تخصصی خود اظهار نظر کند.

حجت الاسلام حسن زاده تاکید کرد: حجاب یک بحث دینی است و اگر می بینیم که برخی افراد قلم به دست متاسفانه برعلیه حجاب قلم زده و سخن می گوین این کار بحثی انحرافی و ورود در حوزه ای غیر تخصصی است.

وی حجاب را یک واجب الهی برشمرد و افزود: بزرگان و مفسران دینی می فرمایند یازده آیه در قرآن کریم در خصوص حجاب ذکر شده است و کسانی که تخصص ندارند چگونه می توانند قرآن را بفهمند و تفسیر کنند به همین دلیل ورود در حوزه غیرتخصصی خطر بزرگی برای آنان و جامعه اسلامی است.

امام جمعه کیش با اشاره به برگزاری رزمایش گردان الی بیت المقدس توسط بسیجیان جزیره کیش را مایه افتخار و مباهات برشمرد و تاکید کرد: حضور یک گردان آماده خدمت برای نظام و دفاع از اسلام از میان جوانان آماده بسیجی قابل تقدیر است و باید از برگزار کنندگان این رزمایش قدردانی کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه کیش با بیان برخی از ویژگی های بی بدیل بانوی بزرگ جهان اسلام حضرت زهرای اطهر (س) افزود: حضرت زهرا(س) به شدت تحت تعالیم مبانی قرآن قرار داشتند و در زندگی ایشان تاثیرات قرآن موج می زند به همین دلیل این بانوی گرامی اسلامی می تواند بهترین الگوی سبک زندگی برای همه انسانها قرار گیرد.

وی همچنین با تبریک سالروز ولادت مبارک حضرت امام خمینی (ره) و با تسلیت سالروز درگذشت عالم مجاهد آیت الله کاشانی روز راهیان نور را به فعالان این عرصه و بازدید کنندگان از صحنه های ۸ سال دفاع مقدس تبریک گفت.

برپایی صندوق های جشن نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش، اهدا جوایز به برندگان مسابقه سوالاتی از خطبه های نماز و پذیرایی از نمازگزاران به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) از برنامه های جنبی نماز جمعه کیش بود.

نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام حسن زاده و با حضور مردم و مسئولان جزیره کیش در مصلا برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9889
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.