• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

مسافران کیش از مراجع معتبر خانه شبانه اجاره کنند/ جابجایی اثاثیه منزل در نوروز تنها با هماهنگی کلانتری محل امکان پذیر است

  • کد خبر : 9869
  • 17 اسفند 1396 - 14:50
مسافران کیش از مراجع معتبر خانه شبانه اجاره کنند/ جابجایی اثاثیه منزل در نوروز تنها با هماهنگی کلانتری محل امکان پذیر است

رئیس پلیس آگاهی کیش گفت: مسافران نوروزی جزیره کیش در صورت تمایل به اجاره خانه های شبانه از طریق مراجع معتبر مانند املاک و جامعه هتلداران اقدام به این کار کنند.

به گزارش خبرگزاری کیشوندنیوز به نقل از کیش پرس، سرگرد روح الله زمانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به اینکه پلیس در ایام نوروز بیش از گذشته و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به گردشگران و شهروندان است اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه ایام نوروز هموطنان وجوه نقد بیشتری با خود به همراه دارند بایدمراقب باشند که مورد دستبرد و سرقت قرار نگیرند.

وی با توصیه به همشهریانی که قصد مسافرت دارند افزود: هنگام خروج از منزل از بسته بودن کامل درب و پنجره های خانه اطمینان حاصل کرده و برای امنیت بیشتر از حفاظ استفاده کنند.

رئیس پلیس آگاه کیش با اشاره به اینکه مشکل کلاهبرداری کارت به کارت همچنان ادامه دارد تصریح کرد: همشهریان و هموطنان عزیز باید به این نکته توجه کنند که در صورت برنده شدن هر گونه هدیه و جایزه ای نیاز نیست که آن ها رمز کارت های خود را به طرف مقابل اطلاع داده یا پای صندوق های عابر بانک حاضر شوند.

وی همچنین با توصیه به کیشوندانی که قصد اجاره منازل خود را در ایام نوروز دارند ادامه داد: لوازم شخصی و با ارزش خود را از دسترس دور کرده و در محل های حفاظت شده قرار دهند همچنین از طریق مراجع معتبر و قانونی اقدام به اجاره منازل خود به مسافران کنند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی امکان دسترسی به افراد و مسافران وجود داشته باشد.

سرگرد زمانی به مسافران نوروزی جزیره کیش نیز توصیه کرد: در صورتی که میهمانان گرامی قصد استفاده از منازل اجاره ای شبانه به جای هتل یا چادرهای برپا شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش را دارند بهتر است از مراجع معتبر مانند املاک یا جامعه هتلداران اقدام به اجاره منزل کنند تا مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه از ۲۰ اسفند ماه ۹۶ تا پایان تعطیلات نوروز ۹۷ هر گونه اثاث کشی و جابجایی لوازم منزل در شهر ممنوع است تاکید کرد: در صورت ضرورت به انجام جابجایی کیشوندان محترم می توانند با کلانتری محل خود هماهنگی های لازم را صورت داده و مجوز دریافت کنند.

رئیس پلیس آگاه کیش در رابطه با حضور پلیس در سطح شهر در ایام چهارشنبه آخر سال و برخورد با مجرمان این حوزه نیز تصریح کرد: پلیس در داخل و خارج شهر در نقاط مختلف حضور داشته و با کسانی که اقدام به اخلال در نظم و امنیت عمومی کنند برخورد می کند.

وی با بیان اینکه چهارشنبه آخر سال با نزدیک شدن ایام نوروز در فرهنگ ایرانی برای از میان بردن کدورت ها و کینه ها است تا مردم در ایام نوروز لحظات شادی را با یکدیگر بگذرانند افزود: بسیاری از افراد سودجود در سال های اخیر این روزها را با ایجاد لحظات دردناک و غم انگیز برای مردم تلخ و تاریک کرده اند.

زمانی ادامه داد: استفاده از مواد محترقه غیر مجاز و دست ساز از مواردی است که در این ایام موجب بروز خطر و ناهنجاری، قانون شکنی و حوادث غیرمترقبه شده و بسیاری از جوانان و نوجوانان را دچار سوختگی، قطع عضو و آسیب های مختلف کرده و برخی از خانواده ها را عزا دار می کند.

وی خاطر نشان کرد: بهتر آن است که در این ایام با استفاده از مواد مجاز و بی خطر لحظات شادی را برای خود و خانواده رقم بزنیم.

رئیس پلیس آگاهی کیش از هموطنان گرامی درخواست کرد تا در صورت بروز هر گونه تخلف و خرید و فروش مواد محترقه غیر مجاز با پلیس تماس گرفته و از حوادث پیشگیری کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9869
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.