• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

اسکان ۳۰۰۰ نفر گردشگر نوروزی در کمپ کانکسی پدیده کیش / استارت پروژه عمرانی تا قبل از پایان سال/ رونمایی از واتر اسکرین در نوروز ۹۷ / افتتاح بزرگترین خانه شکلات در کیش

  • کد خبر : 9814
  • 15 اسفند 1396 - 4:32
اسکان ۳۰۰۰ نفر گردشگر نوروزی در کمپ کانکسی پدیده کیش / استارت پروژه عمرانی تا قبل از پایان سال/ رونمایی از واتر اسکرین در نوروز ۹۷ / افتتاح بزرگترین خانه شکلات در کیش

مدیرعامل شرکت پدیده کیش از استقرار کمپ کانکسی در مجموعه این شرکت خبر داد و افزود: ظرفیت این کمپ حدود ۳۰۰۰ نفر می‌باشد و آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی جزیره زیبای کیش است.

سید امین متقی مدیر عامل پدیده کیشبه گزارش کیشوند نیوز، دکتر سید امین متقی مدیرعامل پدیده کیش با اشاره به اینکه شرکت پدیده بعد از یک دوره توقف ۲ ساله مجدداً فعالیت خود را شروع کرده است، گفت: پروژه پدیده یک مجموعه کامل گردشگری با یک میلیون متر مربع مساحت در بخش‌های مختلف می‌باشد که در جنوب غربی جزیره کیش واقع شده است که از سال ۹۳ کلیه فعالیت‌های شرکت پدیده تحت تأثیر ورود مدعی‌العموم به‌جهت شفاف‌سازی حساب‌ها متوقف شده بود تا اینکه از ابتدای سال ۹۶ این شرکت فعالیت خود را مجدداً آغاز نمود و بالتبع بعد از توقف این پروژه، رستوران‌ها، هایپرمارکت و دیگر بخش‌های الحاقی به مجموعه نیز تحت تاثیر آن قرار گرفتند و متوقف شده بودند.

وی افزود: از اوایل سال ۹۶ با استقرار مدیریت جدید در پدیده کیش اقداماتی صورت گرفت و با انتصاب آقای دکتر انصاری لاری به‌عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و ایجاد مساعدت‌های بی‌دریغ و پشتوانه‌هایی برای این مجموعه نیز سعی کردیم که بخش‌ها و قسمت‌های مختلف شرکت پدیده را به رونقی که در گذشته داشته است نزدیک کنیم.

 معرفی بخش های فعال پدیده کیش; از رستوران کف شیشه‌ای تا بزرگترین خانه شکلات کیش

مدیرعامل پدیده کیش در ادامه به معرفی بخش‌های فعال در این مجموعه پرداخت:

  • رستوران قلعه پدیده از ابتدای سال ۹۶ با گنجایش ۱۷۲۰ نفر با حداکثر کیفیت غذا و دارا بودن یکی از بزرگترین استیج‌های جزیره کیش در حال فعالیت است.
  • رستوران کف شیشه‌ای پدیده نیز با ظرفیت ۱۷۰ نفر در هر وعده غذایی بعد از بازسازی با تمامی ظرفیت‌ها برای استقبال از بهار آماده است و این رستوران در ارتفاع ۵۰ متری قرار دارد و دور تا دور و کف آن شیشه‌ای است و دید بسیار عالی برای حضور کیشوندان و گردشگران دارد.
  • هایپرمارکت پدیده که حدود ۹هزار مترمربع زیربنا دارد و از برندهای مختلف و مطرح کشور در ان موجود است و آماده ارائه خدمات به کیشوندان و گردشگران می باشد.
  • بزرگترین مرکز توزیع شکلات یا بزرگترین خانه شکلات در کیش در مجموعه پدیده کیش در حال فعالیت است.
  • بزرگترین هوم سنتر جزیره کیش نیز در این مجموعه قرار دارد که به لوازم خانگی و آشپزخانه اختصاص داده شده است.
  • بزرگترین سوپرمارکت جزیره کیش را با زیربنای ۱۰۰۰ مترمربع در خود هایپرمارکت افتتاح شده است که هم کالای داخلی و هم خارجی با حداقل ۵ درصد زیر قیمت جزیره در آن عرضه می شود.

متقی با اعلام اینکه استقبال بسیار خوبی از طرف گردشگران به‌ویژه کیشوندان از این مراکز شده است، گفت: تمامی این مواردی که اشاره شد با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش انجام شده است و البته کاستی‌هایی هم هست که ان‌شالله به‌ مرور زمان رفع خواهد شد، همچنین علاوه بر این مراکز، ظرفیت‌های دیگری هنوز در مجموعه وجود دارد که تکمیل نشده است که در آینده نزدیک این بخش‌ها هم فعال خواهد شد و در نهایت سعی کردیم که در مجموعه پدیده تمام ظرفیت‌ها و امکانات را فراهم کنیم تا هم سهامداران و هم مسافران که به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنند بتوانند از این امکانات بهره کافی را ببرند.

وی افزود: در بحث رستوران و هایپر مارکت برای کیشوندان درصد تخفیفی در نظر گرفته ایم که با ارائه کارت کیشوندی می‌توانند از این درصد تخفیف بهره مند شوند

استارت فعالیت‌های عمرانی پدیده کیش تا قبل از پایان سال جاری

مدیرعامل شرکت پدیده با ابراز امیدواری به سهامداران در رابطه با روزهای پیش رو، گفت: به همت دکتر انتظاری فعالیت عمرانی تمام بخش‌های پروژه مشهد با ورود پیمانکار شروع شده و در حال اجرا است و احتمال قریب به یقین قبل از پایان سال جاری نیز پروژه عمرانی در پدیده کیش که بزرگترین معضل و دغدغه سهامداران است، در بلوک‌های a و b استارت خواهد خورد که ان‌شالله متعاقباً شروع عملیات عمرانی را اعلام خواهیم کرد و بعد از آن تمام پروژه‌های شرکت‌های هلدینگ پدیده راه‌اندازی خواهند شد و قاعدتاً برای سهامداران نوید بخش آینده خوبی است.

وی افزود: برای استارت فعالیت‌های عمرانی در پدیده کیش بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان  هزینه در نظر گرفته شده که پیش‌بینی شده طی یک برنامه ۲۴ ماهه این فاز به اتمام برسد.

مدیر عامل شرکت پدیده کیش با اشاره به وضعیت سهام این شرکت، تأکید کرد: وضعیت سهام بسیار خوب شده و در بخش مثبت سهامداری است. اگر قرار باشد اتفاقات به همین منوال پیش برود قطعاً سهامداران در بخش سهامداری پشیمان نخواهند شد چرا که در بعضی از روزها تقاضای خرید بالاتر از تقاضای فروش است.

تسهیلات و برنامه‌های‌ پدیده کیش برای نوروز ۹۷

مدیرعامل شرکت پدیده کیش در خصوص تسهیلات فراهم شده برای گردشگران نوروزی جزیره کیش گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه یکسری ظرفیت‌هایی جهت اسکان گردشگران در مجموعه پدیده کیش وجود دارد، با سازمان منطقه آزاد کیش به تفاهم رسیدیم که این ظرفیت‌ها را در اختیار مسافران نوروزی قرار دهیم تا بتوانند در اینجا ساماندهی شوند و ایام نوروز در مجموعه پدیده کیش اسکان داده شوند. بدین منظور کمپی با استقرار کانکس با ظرفیت حدود ۳۰۰۰ نفر راه‌اندازی شده است و این کمپ کانکسی برای ایجاد آرامش خاطر مسافران به جهت پیشگیری از اتفاقات احتمالی مانند بارندگی و… است.

متقی با اعلام آمادگی کامل جهت پذیرش هر قشر گردشگر، گفت: برای سهامداران مقداری تخفیف استفاده از امکانات مربوط به رستوران‌ها و کانکس‌های اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

دکتر متقی در رابطه با برنامه‌های پدیده کیش برای نوروز ۹۷ گفت: علاوه بر برنامه‌های متنوعی که در سال گذشته وجود داشت و ویژه برنامه‌هایی که در ۲ رستوران برگزار خواهد شد، امسال از هنرمندان و چهره‌های هنری برتر کشور جهت حضور در رستوران‌ها و استیج‌های پدیده کیش دعوت کردیم و اینکه در روز عید از یک واتر اسکرین نیز رونمایی خواهد شد که این پروژه در ساحل مارینا قرار دارد و توسط شرکت پدیده ساخته شده است که این برنامه‌ها نیز متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متقی افزود: برای سهولت در امر رفت‌و آمد و حضور میهمانان و گردشگران به پروژه پدیده، بازار و هایپر، با سازمان منطقه آزاد کیش هماهنگی‌هایی صورت گرفته که در این مسیر سرویس دهی برای تردد نیز صورت پذیرد، همچنین با مجوز سازمان منطقه آزاد کیش ۱۳ تابلو در میادین اصلی شهر نصب خواهد شد تا گردشگران به‌راحتی بتوانند موقعیت پدیده را پیدا کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9814
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ممنون از پیگیری اخبار پدیده.ما کیشوندان خوشحالیم پدیده به روزای درخشانش برسه.